fbpx

Instagram 将以此方式咬住影响者:所有链接都将付费!

Foto: Ian Dooley - Unsplash

Instagram 已申请一项新功能专利,该功能可能会严重激怒影响者!但你很快就能介绍它!

Najnovejša razvojna poročila kažejo na to, da Instagram razvija dodatek za vstavljanje “komercialnih” povezav ob klasičnih objavah, torej fotografijah, videih, itd. Funkcija, ki sedaj ni bila mogoča, bo, v kolikor bo dodana kot nova funkcionalnost, le plačljive narave. To pa bi znalo biti za vplivneže precej “moteče”. Tudi zato, ker bi isti princip lahko veljal za t.i. “stories”.

Vplivneži, vam to morda ne bo všeč, ampak Instagram的 bi lahko začel zaračunavati povezave v opisih slik. Glede na patent, ki ga je razkril Mike Murphy, Facebook razmišlja o novih virih zaslužkov na Instagramu in metodah za oglaševanje izdelkov s povezavami.

Ta način je lastnik Instagram的 – Facebook – patentiral že davnega leta 2016. Vsakič, ko bi uporabnik želel dodati povezavo, bi se v majhnem oknu pokazalo opozorilo in vabilo k plačilu 2 ameriških dolarjev za vidnost povezave ob tekstu.

Instagram ne bo več brezplačen!

Opis patenta navaja, kako bo sistem deloval: “Če sistem prepozna vsebino opisa slike, ki vsebuje URL-naslov, bo spletni sistem uporabniku ponudil, da vstavi povezavo in mu jo zaračuna.”

Naj vas spomnimo, da že nekaj časa veliko uporabnikov sugerira Instagramu, da izboljša svojo funkcionalnost. Ena največjih kritik pa je, da se ob objavah ne da vstaviti povezave! Če želite v objavo vstaviti povezavo do zgodbe, izdelka ali česarkoli, je to nemogoče, ker opisi ne omogočajo povezav. Večina ljudi zato uporablja uveljavljeno metodo – “povezava v bio” – preverjeni uporabniki in tisti z več kot 10.000 sledilci pa lahko dajo povezave v zgodbe. Vprašanje je, ali bodo 有影响力的人, 品牌 in drugi, zainteresirani oziroma pripravljeni plačati pristojbino vsakič, ko bodo v svoje “storije” vstavili povezavo. Bi pa ta poteza Instagramu omogočila velik dobiček. Namreč slednja sprememba bi lahko pomenila tudi možnost, da za vsako povezavo, objavljeno na Instagramu, Facebook zahteva plačilo.

Seveda gre le za patent in govorice. Še zdaleč pa ni nujno, da se bo to tudi uresničilo.

更多信息

instagram.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。