fbpx

吉普切诺基——越野和城市丛林中的霸主

切诺基是吉普车的中型SUV,第四代它希望成为第五款时尚但越野能力较差的欧洲竞争对手的更大眼中钉。有两种柴油发动机和一种六缸汽油发动机可供选择,买家还可以选择两种变速箱和三种版本的四轮驱动。价格从 30,000 欧元起。

Cherokee je poln simboličnih in detajlov, ki definirajo znamko jeep pa najsi gre za značilnih sedem pokončnih rež za zajem zraka na maski, trapezne blatnike značilne za willysa ali v notranjosti kjer konture okvirja sredinske konzole posnemajo obliko prvih jeepovih modelov.

Renegadova posebnost se začne kazati že pri izgledu prednjega dela vozila kjer najdemo zelo samosvoje oblikovana svetila ločena v več sklopov in značilnih sedem rež za zajem zraka namesto maske motorja.
Cherokeejeva posebnost se začne kazati že pri izgledu prednjega dela vozila, kjer najdemo zelo samosvoje oblikovana svetila ločena v več sklopov in značilnih sedem rež za zajem zraka namesto maske motorja.

Postavljen na enako platformo 喜欢 giulietta, s katero si deli tudi oba dizelska motorja, a s tremi različicami štirikolesnega pogona, kakor tudi osnovno različico z le prednjim pogonom in 139 grami emisij CO2. Oblikovno pomeni nadaljevanje oblikovnega izročila večjega grand cherokeeja s tem da je maska še veliko bolj posebna in samosvoja.

Podobno zgodbo piše tudi zadek z nekonvencionalno visoko postavljenimi lučmi v LED tehniki, medtem ko spodnji del obkroža terenska zabela v obliki ojačitve podvozja ter dvojna izpušna cev.

Znotraj potnike pozdravijo dobri materiali in končna izdelava, od drugega nivoja opreme naprej pa tudi usnjeno oblazinjenje in večji 8,5-palčni zaslon na dotik.
Znotraj potnike pozdravijo dobri materiali in končna izdelava, od drugega nivoja opreme naprej pa tudi usnjeno oblazinjenje in večji 8,5-palčni zaslon na dotik.

V notranjosti se še najbolj občuti dejstvo, da je jeep sedaj pod okriljem fiata, saj so določena stikala enaka večjim fiatovim modelom, naprimer freemontu, so pa občutki in materiali vseeno za odtenek boljši, cherokee pa tudi prekipeva od udobnostne opreme in napredne tehnike. Že osnovni od treh paketov tako premore pet palčni zaslon občutljiv na dotik – uconnect, pri drugih dveh pa ta zraste kar na velikost 8,5-palcev in pridobi še številne dodatne funkcije, kot je digitalni radio. Tudi med merilniki so razlike in sicer je v osnovi potovalni  računalnik velikosti 3,5-palcev, pri bogatejšima paketoma opreme pa zraste kar na 7-palcev. Seveda z rastjo pridob tudi na funkcionalnosti in sicer lahko med merilniki voznik prebira tudi informacije o nastavitvah pogona, avtoradia, radarskega tempomata, navigacije in samodejnega parkiranja (če to ima v opremi seveda).

Na podaljšku sredinske konzole je pri različicah s štirikolesnim pogonom posebno stikalo s štirimi programi delovanja, pri še bolj terensko zmogljivih različicah pa pridejo še reduktor, sistem za nadzorovan spust in zapora zadnjega diferenciala. Novost pa predstavlja tudi kar devetstopenjska prestavna avtomatika.
Na podaljšku sredinske konzole je pri različicah s štirikolesnim pogonom posebno stikalo s štirimi programi delovanja, pri še bolj terensko zmogljivih različicah pa pridejo še reduktor, sistem za nadzorovan spust in zapora zadnjega diferenciala. Novost pa predstavlja tudi kar devetstopenjska prestavna avtomatika.

V osnovi so sedeži odeti v tkanino, že pri drugem paketu pa vam jih odenejo v 皮革, ki pri trailhwak različici dobi tudi kontrastne rdeče šive. Na področju napredne tehnike veliko novost predstavlja sistem brežžičnega polnjenja mobilnega telefona, ki pa morajo imeti možnost Qi. Drugače pa med opremo najdemo tako sisteme kot so blind spot, parkirno asistenco, radarski tempomat s funkcijo stop&go (vozilo sistem po potrebi popolnoma zaustavi in ponovno spelje) poleg teh pa so tu še tipalo za preprečitev trkov, opozorilnik nenamembne menjave voznega pasu in vzvratna kamera.

阅读更多: Jeep cherokee prepremierno pri nas na dvodnevnem obisku

Bolj tenhično naravnani bodo veseli podatka, da ima prednje vzmetenje 17 centimetrski hod, zadnje vzmetenje multilink pa še tri dodatne centimetre, s cherokeejem pa boste lahko vlekli tudi do 2.475 kilogramov težak tovor v obliki prikolice ali čolna, kar je največ v segmentu. Najboljši v segmentu pa je cherokee tudi na področju varnosti, kjer je v okviru testiranj EuroNCAP že dosegel dve nagradi in oceno pet zvezdic.

Bok vozila naj bi spominjal na večjega brata grand cherokeeja, samosvoj pa je tudi kjer presenetijo visoka postavitev luči in praznina pod njimi.
Bok vozila naj bi spominjal na večjega brata grand cherokeeja, samosvoj pa je tudi kjer presenetijo visoka postavitev luči in praznina pod njimi.

Pri motorjih sta na izbiro dva 2.0-litrska multijet dizelska motorja z 103- oziroma 125 kW moči ter 3,2-litrski bencinski V6 z 200 kW največje moči. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa tega zamenja prestavna avtomatika s kar devetimi prestavnimi razmerji. Zgolj pri osnovnem dizlu se lahko moč prenaša ali na prednji kolesni par ali vsa štiri kolesa, pri slednjem pa glede na opremo in motor obstajajo tri različice 4WD pogona selec-terrain.

Ta že v osnovi ponuja štiri programe delovanja glede na podlago (auto, snow, sport, sand/mud) pri še bolj zmogljivih različicah pa vozilo dobi še reduktor 和系统 HDC, pri slednji (različica trailhawk) pa tudi zaporo diferenciala. Tako opremljen se na terenu počuti kot riba v vodi, koliko daleč pa boste prilezli pa je tako odvisno samo od primerne izbire pnevmatik.

Cene osnovne dizelske različice s prednjim pogonom se pričnejo pri 29.990 evrih, 为了 四轮驱动 boste primorani primakniti še sedem tisočakov, medtem ko vas bo sprehod med paketom longitude in limited stal pet tisočakov, za terensko najbolj zmogljivega trailhawka, ki je na voljo le v kombinaciji z 3,2 V6 motorjem pa boste odšteli najmanj 53 tisoč evrov.

更多信息

有关该型号的更多信息:
www.jeep.si/cherokee

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。