fbpx

梅赛德斯奔驰 GLA:城市冒险

Mercedes Benz GLA 220 CDI

Mercedes Benz je z modelom GLA ustvaril tisto nekaj kar je marsikdo pri tej blagovni znamki dolgo časa pogrešal. Vozilo, ki s svojim izgledom vzbuja strast in čustva. In to je v časih, ko je potrebno biti drugačen, vsekakor najbolj pomembno. GLA je eden tistih mercedesov, za katerim se ljudje obračajo.

S prihodom novega razreda A se je v mercedesovem trženjskem oddelku porodila ideja o družini vozil namenjenim tistim bolj dinamičnim in hkrati mlajšim kupcem. Tako je nastal izjemno uspešen in eleganten 共轭亚油酸, ki po svojih pogumnih oblinah mercedesa predstavil v drugačni luči kot smo ga vajeni. Z modelom GLA pa “zvezda” pogumno stopa v segment mestnih ternecev, oziroma novodobnih križancev, kjer na premijskem trgu kraljujejo BMW-jev X1, audi Q3range rover evoque.


S svojima bratoma mercedesom A 共轭亚油酸 si deli večino komponent v notranjosti, kar vsekakor ni slabo, saj je le ta mladostno navdihnjena in zanimiva v svoji dinamični oblikovni svobodi. Od razreda A je daljši za približno 12厘米, kar avtomatično pomeni tudi boljše občutke v notranjosti in večji volumen prtljažnega prostora, ki znaša 421 litrov, kar je skoraj 80 litrov več kot v mercedesu A.
Dinamični izgled in AMG dodatki, naredijo GLA najbolj seksi pojavo v mestu.
Dinamični izgled in AMG dodatki, naredijo GLA najbolj seksi pojavo v mestu.

Testni GLA je z dodatno opremo AMG še poudaril izjemno špotrno silhueto karoserije ter zgodbo nadaljeval v notranjosti, kjer so AMG elementi poskrbeli za odlične kombinacije materialov in barv. Zdi se, da mu še posebej pristojijo 19’’ lita platišča, na katerih njegova pojava stoji izjemno konkretno. Kot skupek vseh elementov je testni GLA deloval celo nekoliko bolj premijsko od svojih konkurentov. Vsekakor pa zadosti drugače, da pri mimoidočih ni bil spregledan.

Notranjost vozila deluje premijsko, tudi zaradi igre materialov in kombinacije opreme.
Notranjost vozila deluje premijsko, tudi zaradi igre materialov in kombinacije opreme.

Občutki v vožnji so izjemno pozitivni, saj je avtomobil lahkoten in igriv v zavojih. Podvozje je kljub prenosu le na prednji par koles uravnoteženo in ko pride do zdrsov so le ti kontrolirani in skoraj igrivi. V trenutku, ko si voznik zaželi bolj dinamične vožnje izjemno lepo sodelujeta tako dizelski motor, kot avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, ki na cesto odlično prenašata 125千瓦, oziroma dobrih 168 konjev. Le ti so germansko močni in ne le na papirju. GLA tako suvereno pospešuje od 0 至 100 公里/小时8.3 秒并达到终端速度 215 km/h. Zaradi odličnega navora 350牛米,  všečno “vleče” v vseh območjih in vselej zagotavlja zadosti moči. Pri tem pa ni požrešen, saj je na testnem krogu porabil 6.3 litra goriva na sto kilometrov.

Dinamična oblika in harmoničnost pod motornim pokrovom.
Dinamična oblika in harmoničnost pod motornim pokrovom.

Elektronika v službi varnosti in udobja so v testnem GLA služile razvajanju voznika. Tako smo preskusili “parktronic” – samodejno parkiranje, na avtocestah pa nas je razvajal tempomat “speedtronic” ter inteligentni sistem led luči.

GLA je avtomobil z izjemno silhueto.  Z eno besedo - seksi.
GLA je avtomobil z izjemno silhueto. Z eno besedo – seksi.

Vsi podaki navedni v zgornih vrsticah pa načeloma niso pomembni, ko se pri GLA prepustimo čustvom. Le te jih izmed vseh mercedesov izžareva največ, vsaj pri generaciji mlajših kupcev, ki pogledujejo po tovrstnih vozilih. Njih bo prepričala distanca od nemško hladnega designa konkurence, ki pri GLA deluje drugače, enostavno bolj strastno. GLA je enostavno prepričljiv, tako v izgledu, kot v vozni diamiki. Njegova “terenska” šminka pa mu poudarja dualnost njegovih karakternih lastnosti. Tako je GLA odličen urbani avanturist in takšni bodo po vsej verjetnosti tudi njegovi kupci.

更多信息

Več nakupnih informacij: 
http://mercedes-benz.si/gla

Testno vozilo:
Mercedes Benz GLA 220 CDI – AMG Line / Cena: 43.750 evrov*

Nakupna informacija za testno vozilo

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。