不久前,梅赛德斯-奔驰宣布推出一款比GLA车型更小的SUV跨界车,现在他们已经对这款车型进行了研究,这表明了最终产品的形象。一个特别的功能是混合动力电动氢驱动器,除了其他一切之外,还利用太阳能和风能。
Model za zdaj nosi tovarniško oznako G-code, zanj pa je odgovorna nova izpostava za dizajn v Pekingu v sodelovanju z glavnim oblikovalskim studijem v Stuttgartu. Da so pod obliko podpisani Kitajci ni nobeno presenečenje, saj je Kitajska pred kratkim po številu prodaje že prehitela staro celino, že kar nekaj časa pa predstavlja tudi tržišče z največjo rastjo in donosom.
Zato bo prvi primerek crossoverja G-code na ogled postavljen prav v enega največjih avtosalonov na svetu, ki bo kmalu vrata odprl prav v Pekingu.
阅读更多: Mercedes-Benz future truck 2025 – supertovornjak, ki lahko vozi sam
G-code je po merah še manjši od modela GLA, tako da lahko pričakujemo da bo meter v dolžino pokazal malenkost več kot štiri metre (podobno kot meri nissanov križanec juke), tehnološko izredno napreden pa bo pogon, ki bo izkoriščal obnovljive vire energije, kakršna sta sonce in veter.
Pravi koktajl pogonov iz obnovljivih virov
Poleg klasičnega elektromotorja, ki bo pomenil primarni pogon in gnal zadnji par koles, bodo posebnost predstavljala t.i. “multivoltaična” tehnologija mikroskopsko majhnih fotocelic, ki bodo prekrivale barvo karoserije in bodo avtomobil pretvorile v eno samo veliko fotovoltaično celico in s tem pravo sončno elektrarno. Nekaj dodatnih watov energije pa bo pomagalo pridobiti tudi s pomočjo gibanja podvozja in celo gibanja vetra okoli karoserije. Za pogon prednjih koles pa bo skrbel turbo motor s pogonom na vodik, s čimer bo vozilo postalo štirikolesno gnani križanec.
Posebnost pri zasnovi potniške kabine pomeni tudi odsotnost B-stebrička, tako da je vstopanje na enega od štirih sedežev občutno olajšano. Notranjost je na prvi pogled oblikovana zelo futuristično in obenem minimalistično, štirje ločeni sedeži pa imajo naslonjalo iz enega kosa in posebne šest točkovne varnostne pasove.
Iz pred kratkim predstavljenega mercedesovega super tovornjaka, ki premore voziti povsem sam, pa je podedoval barvno se spreminjajočo sprednjo masko, ki s pomočjo številnih LED diod nakazuje na kakšen pogon trenutno G-code dejansko pelje. Ko avto počiva pred semaforji, mirno utripa modra barva, ko je v gibanju, se matrica oblikuje v obliko modrega tunela, ko se priklopi glavni motor, pa se celoten sprednji del obarva rdeče.