Mercedes G-code – najmanjši suv s trikrako zvezdo izkorišča energijo sonca in vetra

Zadnjič posodobljeno: :

Pri Mercedes-Benzu so že pred časom napovedali prihod še za stopnico manjšega suv križanca od modela GLA, sedaj pa so predstavili študijo tega modela, ki nakazuje podobo končnega izdelka. Posebnost predstavlja tudi hibridni električno-vodikov pogon, ki poleg vsega izkorišča tudi energijo sonca in vetra.

Model za zdaj nosi tovarniško oznako G-code, zanj pa je odgovorna nova izpostava za dizajn v Pekingu v sodelovanju z glavnim oblikovalskim studijem v Stuttgartu. Da so pod obliko podpisani Kitajci ni nobeno presenečenje, saj je Kitajska pred kratkim po številu prodaje že prehitela staro celino, že kar nekaj časa pa predstavlja tudi tržišče z največjo rastjo in donosom.

Prvi primerek crossoverja G-code bo na ogled postavljen na ogled postavljen v enem največjih Daimlerjevih avto salonov na svetu, ki bo kmalu vrata odprl prav v Pekingu.
Prvi primerek crossoverja G-code bo na ogled postavljen na ogled postavljen v enem največjih Daimlerjevih avto salonov na svetu, ki bo kmalu vrata odprl prav v Pekingu.

Zato bo prvi primerek crossoverja G-code na ogled postavljen prav v enega največjih avtosalonov na svetu, ki bo kmalu vrata odprl prav v Pekingu.

PREBERITE ŠE: Mercedes-Benz future truck 2025 – supertovornjak, ki lahko vozi sam

G-code je po merah še manjši od modela GLA, tako da lahko pričakujemo da bo meter v dolžino pokazal malenkost več kot štiri metre (podobno kot meri nissanov križanec juke), tehnološko izredno napreden pa bo pogon, ki bo izkoriščal obnovljive vire energije, kakršna sta sonce in veter.

Pravi koktajl pogonov iz obnovljivih virov

Poleg klasičnega elektromotorja, ki bo pomenil primarni pogon in gnal zadnji par koles, bodo posebnost predstavljala t.i. “multivoltaična” tehnologija mikroskopsko majhnih fotocelic, ki bodo prekrivale barvo karoserije in bodo avtomobil pretvorile v eno samo veliko fotovoltaično celico in s tem pravo sončno elektrarno. Nekaj dodatnih watov energije pa bo pomagalo pridobiti tudi s pomočjo gibanja podvozja in celo gibanja vetra okoli karoserije. Za pogon prednjih koles pa bo skrbel turbo motor s pogonom na vodik, s čimer bo vozilo postalo štirikolesno gnani križanec.

Notranjost je zelo futuristična in minimalistično zasnovana, bo pa pokala po šivih kar se tiče napredne tehnike in asistenčnih sistemov.
Notranjost je zelo futuristična in minimalistično zasnovana, bo pa pokala po šivih kar se tiče napredne tehnike in asistenčnih sistemov.

Posebnost pri zasnovi potniške kabine pomeni tudi odsotnost B-stebrička, tako da je vstopanje na enega od štirih sedežev občutno olajšano. Notranjost je na prvi pogled oblikovana zelo futuristično in obenem minimalistično, štirje ločeni sedeži pa imajo naslonjalo iz enega kosa in posebne šest točkovne varnostne pasove.

Svojevrstno posebnost bo pomenila tudi motorna maska sestavljanja iz mreže LED diod, ki se bodo glede na pogon različno obarvale in okolici sporočale na kakšen pogon vozite
Svojevrstno posebnost bo pomenila tudi motorna maska sestavljanja iz mreže LED diod, ki se bodo glede na pogon različno obarvale in okolici sporočale na kakšen pogon vozite

Iz pred kratkim predstavljenega mercedesovega super tovornjaka, ki premore voziti povsem sam, pa je podedoval barvno se spreminjajočo sprednjo masko, ki s pomočjo številnih LED diod nakazuje na kakšen pogon trenutno G-code dejansko pelje. Ko avto počiva pred semaforji, mirno utripa modra barva, ko je v gibanju, se matrica oblikuje v obliko modrega tunela, ko se priklopi glavni motor, pa se celoten sprednji del obarva rdeče.

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Električno kolo Harley-Davidson Serial 1: elegantna prihodnost električne mobilnosti