fbpx

微软的 Surface Go 是 Surface Pro 型号的较小兄弟

Tablico lahko uporabite skupaj s tipkovnico ali brez nje.

微软推出了新的 Surface Go 平板电脑,这是流行的 Surface Pro 设备的较小且功能较弱的版本。该模型能否成为微软旗舰产品的当之无愧的继任者?

Pri Microsoftu so se odločili, da svoje oblikovalske filozofije ne bodo spreminjali, zato je Go dejansko videti kot manjši Pro. V katerih značilnostih se tablici med seboj najbolj razlikujeta?

Go, ki sicer deluje v operacijskem sistemu 视窗 10, se ponaša z 10英寸触摸屏, ki ga lahko podprete s posebnim podstavkom. Vsebino prikazuje v razmerju 3 : 2 和决议 1800 x 1200 pik. Sprednja kamera omogoča prijavo s prepoznavanjem obraza.

Priključek Surface Connector je namenjen polnjenju, kakor tudi priključek USB-C 3.1, ki obenem zagotavlja prenos podatkov na druge naprave. Z Gojem boste lahko tudi uporabljali vse načine za večopravilnost, ki jih ponuja Windows 10.

Tablica, ki vsebuje relativno širok okvir zaslona, tehta 0,52 kg. Proizvajalci kupcem ponujajo možnost, da se odločijo med štirimi barvami (alcantara, srebrna, rdeča in modra) prevleke za tipkovnico Surface Go Signature Type Cover. Tablico je mogoče upravljati tudi z Microsoftovim pisalom Surface Pen in miško Surface Mobile Mouse.

Ali vas rdeča različica prepriča?
Ali vas rdeča različica prepriča?

Microsoftov novi izdelek poganja Intelov dvojedrni procesor Pentium Gold 4415Y. Izbirate lahko med dvema različicama naprave: prva ponuja 4 GB 内存64 GB eMMC prostora za shranjevanje, medtem ko vas bo druga poskušala prepričati z 8 GB 内存128 GB SSD prostora za shranjevanje. Baterija, ki jo vključuje Go, omogoča do 9小时 连续使用。

Tablico lahko uporabite skupaj s tipkovnico ali brez nje.
Tablico lahko uporabite skupaj s tipkovnico ali brez nje.

Prvi kupci bodo Surface Go prejeli v avgustu. Za cenejšo različico tablice brez dodatnih pripomočkov bo v ZDA treba odšteti 399 美元, kar preračunano znaša 340 欧元. Informacije o ceni in dostopnosti za slovenski trg za zdaj še niso znane.

Prvi kupci bodo Go preizkusili v avgustu.
Prvi kupci bodo Go preizkusili v avgustu.

更多信息

更多信息:
blogs.windows.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。