fbpx

新马自达 2 – 城市街道上的日本卓越表现

Nova Mazda 2

新款最小的马自达 2 驶向我们,它几乎在所有方向上都有一点增长,除了更多的空间和设备之外,它还为该细分市场提供了一套特殊的辅助系统。售价万起,一开始就有多达七个装备包可供选择,带来了高于平均水平的装备和三台发动机。柴油机来得晚一点。

Mazda 2 je mazdin najmanjši model v ponudbi ne potrebuje posebne predstavitve, niti umestitve v kateri razred spada. Je ena najbolj značilnih predstavnikov B-segmenta, ki se je v preteklosti vseskozi držala malenkost v ozadju in “prežala” na kupce, 哪个是 cenili drugačnost, kakovost in želeli v garažo zapeljati manj konfekcijski model.

Podpis prednjih luči (bolje opremsko založenih različic) sestavljajo štirje mini sklopi LED dnevnih luči, ostale pa prav tako (prvič v tem segmentu) svetijo s pomočjo te napredne tehnike.
Podpis prednjih luči (bolje opremsko založenih različic) sestavljajo štirje mini sklopi LED dnevnih luči, ostale pa prav tako (prvič v tem segmentu) svetijo s pomočjo te napredne tehnike.

Nova generacija mazde po sodelovanju s fordom in fiesto v prejšnji generaciji, po novem predstavlja popolnoma samostojen model, ki v marsičem spominja na večje sestrske modele blagovne znamke Mazda in si od njih sposoja tudi marsikateri del in tudi izgled. Na zunaj tako pohvalno (gledano s sprednje strani) deluje kot pomanjšana mazda 3, prinaša pa v segment tudi kot prvi mazdin model v zgodovini, pomembno tehnično novost v obliki polnih LED luči.

Zadnji del ponuja ponovno zelo samosvoje oblikovano “rit”, ki je dinamična, pogled pa se sprva ustavi na LED zadnjih lučeh s podpisom v obliki črke U.
Zadnji del ponuja ponovno zelo samosvoje oblikovano “rit”, ki je dinamična, pogled pa se sprva ustavi na LED zadnjih lučeh s podpisom v obliki črke U.

Z boka mazda 2 sicer ne spominja več toliko na večjo modelno sestro mazda 3, kar je glede na mere in zasnovo razumljivo, preseneti pa izredno dinamična bočna linija in enako zaključen zadek, ki pa za seboj potegne podpovprečno preglednost vstran in nazaj. Nova mazda 2 se je sicer potegnila v praktično vse smeri, kjer meter po novem 长度 节目 4.060 milimetrov ali 140 več kot prej. Tudi medosje je pridobilo in sicer 80, višina pa 20 milimetrov. Edini nespremenjeni aspekt je ostala širina, kjer se številka ustavi pri 1.695 milimetrih.

Notranjost je bila tako kot zunanjost pričakovano ukrojena povsem na novo, kar se tiče zasnove sredinske konzole, pa vidimo tudi odmik od aktualne mazdine notranje arhitekture. Konzolo namreč objema le en okrogli zračnik na levi strani, medtem ko je desnega zamenjal 这样的 pravokotne oblike, s čimer so poskrbeli da ta del notranjosti ne deluje toliko natrpano. Glede skladnosti se bodo sicer v prihodnje kresala mnenja, nekaj pa zagotovo drži, da je nova dvojka dobila veliko kakovostnejše materiale in bolj premium občutke notranjosti, slednje je sicer v doberšnji meri povezano s paketom opreme.

Druga vrsta potnike pričaka pričakovana količina prostora za kolena, pri bolje opremsko založenih različicah pa tudi všečno oblazinjenje, tudi v obliki dvobarvnega usnja z rdečimi kontrastnimi šivi.
Druga vrsta potnike pričaka pričakovana količina prostora za kolena, pri bolje opremsko založenih različicah pa tudi všečno oblazinjenje, tudi v obliki dvobarvnega usnja z rdečimi kontrastnimi šivi.

Teh je po novem kar, samo osnovni nameless ne premore klime, ko plezamo navzgor po lestvici pa v opremo hitro prihajajo: tempomat in bluetooth (od tretjega dalje), 15-palčna lita platišča, sedem palčni osrednji zaslon in krmilnik HMI od četrtega. Peti po vrsti hazumi pomeni bolje barviti paket attraction, ki mu doda še senzor za dež, parkirna pomagala in prednja ogrevana sedeža. Pri petem pa dobite še obilo napredne tehnike, kjer že od prej serijska sistema i-stop in LDWS, dopolnijo še: polne LED luči, revolution top pa sistem i-eloop, head up projekcija, sistema RVM in RCTA, pametni ključ in tipko za zagon vozila ter smart brake samodejno zaviranje.

Poglavitno razliko v primerjavi s trojko kar se tiče armaturne plošče, predstavljajo zračniki, kjer osrednji del z leve obkroža okrogel zračnik, desni pa je lepo vkomponiran v letvico, ki se nadaljuje proti sovozniku. S tem deluje manj natrpano, čeprav vsem ta oblika ne bo všeč.
Poglavitno razliko v primerjavi s trojko kar se tiče armaturne plošče, predstavljajo zračniki, kjer osrednji del z leve obkroža okrogel zračnik, desni pa je lepo vkomponiran v letvico, ki se nadaljuje proti sovozniku. S tem deluje manj natrpano, čeprav vsem ta oblika ne bo všeč.

V ponudbi motorjev so za zdaj trije bencinski motorji, vsi velikosti pol drugega litra in z močjo 55-, 66-, oziroma 85 kilovatov, poleti pa bo ponudbo okrepil še enako velik dizel z 77 kW in le 89 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi pet stopenjski ročni, le najmočnejša bencinar in dizel imata prestavno razmerje več. V kombinaciji z G90 bencinarjem pa si bo stranka proti doplačilu 1.700 evrov, lahko omislila še prestavno avtomatiko.

阅读更多: Mazda s CX3 spomladi v segment majhnih crossover suvov

Cene za mazdo 2 se prično z nameless paketom opreme in G75 oznako motorja, pri 9.990 evrih, za enako gnanega emotiona in challenga pa bo dovolj 11.190, oziroma 11.990 evrov. Prehod na paket attraction vas bo stal nadaljnjega tisočaka, za prehod na G90 motorno različico pa še dodatnih 1.900 evrov. Višek ponudbe pa za zdaj, ko v ponudbi še ni dizelskega CD105 različica G115 revolution top za katero je treba odšteti že konkretnih 18.390 evrov.

更多信息

更多信息:
www.mazda.si/mazda2

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。