新款大众 Tiguan 代表了大众汽车 8 年前极其成功的故事的逻辑延续,当时大众汽车凭借 Tiguan 进入“城市”SUV 领域,从而共同为这一不断增长的细分市场奠定了基础。近年来几乎没有限制,几乎占斯洛文尼亚销售的所有汽车的四分之一。家里的父亲们找到了新的爱好,因为他们想时不时地把家里的马车洗在泥里,以释放一些刹车。新一代途观将在这方面为他们提供帮助。
Volkswagen Tiguan nove generacije nam je bil takoj všeč. Od predhodnika je namreč dosti bolj možat in zrel. Zasluga gre tudi nekaj centimetrom v dolžino, kakšnemu v širino in kakšnemu manj v višino. Ti rahlo spremenjeni proporci, vizualno širši sprednji del, nekoliko višja bočna linija in nekoliko manjše stranske steklene površine govore, da gre za popolnoma novo generacijo, kjer od starega Tiguana z izjemo osnovne ideje ni ostalo veliko.
Avtomobil je tako 6 centimetrov daljši in v notranjosti pridobiva pomembnih 8 centimetrov. Ti se poznajo predvsem pri prostornosti na zadnji klopi, kjer je prostora zares veliko. Kljub dejstvu, da je avtomobil izgubil 3,3 centimetra višine, je na zadnji klopi zadosti prostora za glave tudi nekoliko višjih. V zadku novega Tiguana kraljuje ne več majhen terenski prtljažnik, temveč kar 520 osnovnih litrov, ki jih lahko družinski očetje še za nekaj litrov povečajo z vzdolžnim pomikanjem zadnje klopi, s čimer dobijo bolj uporaben prostor za vse družinske avanture (beri: dopuste).
途观 tako kot celota povzema zadnje oblikovne smernice svojih koncernskih bratov, kar je dobro, saj so kljub enaki hišni recepturi praktično vsi Volkswagni zelo zanimivi avtomobili s svojim še vedno dokaj ljudskim karakterjem (beri: vsesplošno všečnostjo). Vsekakor je 途观 zadosti drugačen od razrednega povprečja, da izstopa z občutki, ki jih povzroča pri opazovalcu, in pregovorno kakovostjo celote.
Prinaša virtualno nakupno izkušnjo – SeeMore
Pri Volkswagnu pravijo, da je Tiguan všeč ženskam; te nagovarja s svojo možatostjo. In po vsej verjetnosti tudi zaradi dejstva, da ženske nekoliko težje zvabijo v prodajne salone, predstavljajo virtualno (navidezno) nakupno izkušnjo SeeMore. Gre za neke vrste virtualno nakupovalno središče, ki ga blagovna znamka Volkswagen uvaja z modelom Tiguan.
Tako bodo lahko bodoči kupci, predvsem ženskega spola, s pomočjo virtualnih očal izbrali svojega novega Tiguana v navidezni resničnosti. Zamenjali mu bodo lahko modelne pakete (Trendline, Comfortline, Highline), barve in platišča ter si ga ogledali v navidezni resničnosti v načinu 360 – tudi v notranjosti vozila. Imeli pa bodo tudi možnost pobrskati po katalogu, ki bo s pomočjo tablice postal interaktivni katalog.
Res nagovarja le ženske?!
Kot švicarski nož
Novi Tiguan je eden tistih avtomobilov, za katerim bodo pogledovali prav vsi. Lahko se uporablja kot družinsko vozilo, službeni avtomobil …, saj s svojim videzom deluje ravno prav resno in hkrati avanturistično, da se ne omejuje. Volkswagen namerava v Sloveniji letos prodati skoraj 1000 Tiguanov, kar je optimistična napoved, podkrepljena z rastjo segmenta (a-SUV), v katerem naj bi letos vse znamke prodale skoraj 6000 vozil.
Na cesti in terenu z odliko
Po prvih kilometrih lahko z gotovostjo trdimo, da se novi Tiguan pelje odlično. Lega na cesti je dolgo časa nevtralna, vzmetenje ravno prav trdo, da hkrati ne kali udobja. Celotna slika deluje na trenutke izjemno usklajeno in ravno prav dolgočasno, da bodo nad voznimi lastnostmi navdušeni povprečni vozniki. Tisti zahtevnejši pa, verjamemo, ne bodo iskali dlake v jajcu.
Izstopa z nivojem tehnologij
Novi Tiguan ne bo poceni, saj boste morali za najslabše opremljen model z 1,4-litrskim TSI-motorjem in dvokolesnim pogonom odšteti 23.982 evrov. Za tistega najbolj zaželenega, vsaj v očeh slovenskih kupcev, ki ima štirikolesni pogon 4Motion in opremo Comfortline, pa 32.794 evrov. A pri tem morate upoštevati, da novi Tiguan prinaša kopico serijskih asistenčnih sistemov, za katere je treba pri drugih proizvajalcih vselej doplačati. To do določene mere upravičuje prvi občutek, da je avtomobil v osnovi dražji. Pri tem bo treba upoštevati, da že osnovna paketna različica Trendline prinaša množico dodatkov, kot so tempomat, lane assist, city AEB, bluetooth, zasenčeno ogledalo, senzorji za parkiranje, cross traffic …. Pri Comfortline (srednja oprema) pa so serijsko na voljo tudi radarski tempomat, 8-palčni zaslon sistema za zabavo in drugo. Torej veliko zabave in varnostne elektronike za sorazmerno veliko ali malo denarja. Z bogato serijsko opremo pa lahko počasi pozabimo na čase, ko je bilo pri “Nemcih” treba doplačati vsako malenkost v avtomobilu. Ti časi so vsekakor minili.
Športni, cestni ali terenski?
Novega Tiguana boste lahko v osnovi izbrali v bolj off-road različici in mestnega zamenjali za takšnega, ki omogoča več zabave v blatu. Tovrstna različica je centimeter višja od klasike, pri tem pa so preoblikovani odbijači vozila, ki omogočajo kar 25,6-stopinjski vstopni kot in 24,7-stopinjski izstopni kot. Na voljo pa bo tudi paket opreme R-line, ki bo iz kultiviranega Tiguana izvlekel elemente športnosti atleta.
Nakupna odločitev
Paket, ki ga je Volkswagen pripravil z novim Tiguanom, je izjemno atraktiven, in ko boste na list papirja zapisovali pluse za nakupno odločitev, vam bo v pomoč tudi dejstvo, da terenska vozila s časom izgubljajo vrednost počasneje. Prva generacija, ki šteje že 8 let, na trgu namreč še vedno dosega zavidljive vrednosti, in ko te primerjamo z brati koncerna Volkswagen, vidimo, da je Tiguan izgublja občutno manj in tudi zato omogoča več racionalnosti pri nakupu. Dejstvo, ki je vse prepogosto spregledano, ko se odločamo za nakup. Zaradi osnovne opremljenosti, ki je na zavidljivi ravni, pa bodočim kupcem na nakupovalnem seznamu na bo treba kljukati množice dodatne opreme, saj je ta skoraj v celoti vključena že v osnovni ponudbi. Tudi tu je čutiti nov veter iz Wolfsburga. Novi Tiguan je vsekakor igralec, ki želi na sam vrh v svojem segmentu, ob danih strategijah in njegovih danostih pa o uspehu ne dvomimo.
Več slik v galeriji:
信息格式:
大众汽车网站