fbpx

每个男孩都会经历的成长时期

每个男孩都会经历某些时期或成长路上的阶段。一是多,二是难度低(这里主要指的是家长)。但是,尽管每个男孩都有自己的问题,例如,在他的童年时期,新造的词,每个人都有自己的人生故事,但大多数人在成长过程中都会经历同样的事情。这样你就不会认为自己是某种例外。显然,它们都是相同的这一事实是有一定道理的。

Obdobje superjunaka

Dečki naravnost obožujejo superjunake. Verjetno zato, ker tedaj še vedno verjamejo v nadnaravne sposobnosti. In kaj je bolj simpatičnega, kot otrok našemljen v svojega stripovskega ali filmskega idola, ki rešuje svet.

Obdobje velikih Lego kock

Prve Lego kocke s katerimi se otrok sreča so običajno Duplo.
Prve Lego kocke s katerimi se otrok sreča so običajno Duplo.

Ni ga otroka, ki ne bi vzljubil Lego kock. Poleg tega jih močno odobravajo tudi starši. Smatrajo jih namreč za pametne igrače- kar tudi so- saj spodbujajo domišljijo in kreativnost, danes pa so pri njih priljubljene tudi zato, ker so edine, ki lahko zares odvrnejo fantka od (pametnih) zaslonov in jih enako priklenejo h igranju za več ur. In tako imajo starši vsaj nekaj časa zase.

Obdobje dinozavrov ali/in piratov

Dinozavri in pirati so zaradi svoje drugačnosti večna tema oz. večne fantovske igrače. Prazgodovina in zaklad. Pa še veliko lahko rjovijo.

Obdobje Power Rangersov

Ne glede na to, kako pacifistično ste naravnani in če se še tako zaklinjate, da otroku ne boste kupili orožja igrače, se boste pretvarjali, da vas je zabodel z navideznim mečem ali zadel z lasersko pištolo medtem ko je oponašal televizijskega junaka, kot so npr. Power Rangersi.

Obdobje ”pukcev”

Fuuuuj...
Fuuuuj…

Nastopi tudi obdobje, ko se fantki čutijo dolžne opozoriti na vsak ”pukec”. Takrat se jim to zdi smešno. No, nekateri nikoli zares ne prerastejo tega obdobja.

Obdobje drobnih Lego kock

”Duplo je brez veze” faza je pomembna prelomnica. Zdaj štejejo samo še kocke, ki imajo čim več koščkov in posledično stanejo tudi precej več evrov. Upajte le, da za Božič ali rojstni dan ne obkroži preveč artiklov v katalogu, sicer lahko kar pozabite na zimske ali poletne počitnice.

Obdobje grdih besed

Fantiči niso imuni na jezik odraslih, zato hitro spoznajo, da obstajajo tudi drugi, manj otroški izrazi za občutljive dele telesa. Ko to spoznajo, ob vsaki priliki spravljajo starše v zadrego in v družbi redno bleknejo kakšno neprimerno, ki bi jo sicer pripisali nekomu za šankom.

Obdobje istega tipa oblačila in obutve

Kaj je kul, mama in sin razumeta drugače.
Kaj je kul, mama in sin razumeta drugače.

Čeprav bi vsak starš rad, da njegov fant zgleda kot iz škatlice, pa ti neradi špilajo manekena. Fiksirajo se na en tip hlač, na en tip majic, na en tip čevljev. In razvijejo občutek, da jim starši s svojo izbiro uničujejo slog in ugled. In potem pravijo, da imajo samo dekleta težave z garderobo in videzom.

Obdobje prvih dlak na obrazu

Ko začnejo poganjati prve dlake na obrazu je čas za prvi resen moški pogovor med očetom in sinom. Zdaj se deček namreč spreminja v moškega. Resda je pot do tja še dolga, a nekje je treba začeti. In britje je znak moškosti, čeprav si starši težko priznajo, da njihov otrok ni več nedolžno malo bitje. Britvica torej. Ni pene!

Obdobje deodoratov in kolonjske vode

Edino dobra stran tega obdobja je, da veste, kje se otrok nahaja. Samo sledite vonju Malizie.

阅读更多: Boyhood – film, ki so ga snemali kar 12 let

Obdobje tuširanja

V tem obdobju si morajo starši rezervirati minute v kopalnici, saj postane fantov drugi dom. In topla voda, če imate še bojler, luksuz.

Obdobje slušalk

Slušalke so neko obdobje fantov najboljši prijatelj.
Slušalke so neko obdobje fantov najboljši prijatelj.

Resda ima danes slušalke v ali na ušesih večina mimoidočih na ulici, pa nastopi obdobje v odraščanju, ko so slušalke obvezna oprema tudi doma. Kot copati. In če bi lahko, bi igrale tudi med kosilom in večerjo. A tedaj je treba poročati o šoli in drugih neprijetnih rečeh.

Obdobje, ko so vsi doma totalno bedni

Za starše je najboljše, da si v času te faze ne belijo preveč glave zaradi fantovih odrezavih izjav in nezainteresiranosti. Težko si je sicer tega ne gnati h srcu, sploh ker se vsiljuje vprašanje ”Kje sem ga polomil?”, a slej ko prej si bo premislil, ovrgel to držo, saj se vsako uporništvo izpoje. Do tedaj pa naj ga spremlja glasba iz slušalk. Potem pa bo zopet prisluhnil tudi vam. Ker itak, da vas ima rad.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。