fbpx

这些是我们每天无意识地做的降低我们幸福感的事情

在我们的生活中,很多时候我们会出于错误的动机做事。我们和那些过度自我批评耗尽我们精力、降低我们自尊的人在一起。改进的第一步是意识到这些模式。了解哪些事情会降低我们的幸福感以及我们每天无意识地做的事情。

To so stvari, ki znižujejo naše blagostanje in jih vsakodnevno nezavedno počnemo.

Druženje z napačnimi ljudmi

Ljudje smo zelo socialna in kolektivna bitja. Rodimo se nebogljeni ter smo popolnoma odvisni od svojih skrbnikov. V nasprotju s splošnim mnenjem smo tudi v svoji odrasli dobi v mnogo stvareh odvisni od drugih ter si težko privoščimo strogo individualistično držo. Zato je razumljivo, da zavoljo dobrih medosebnih odnosov marsikaj potrpimo ter se marsičemu odpovemo. Vendar pa je treba ločiti odnose, ki nam koristijo in so vredni naših osebnih žrtev, ter odnose, ki nam le pijejo energijo in v katerih vztrajamo zaradi napačnih razlogov.

Zanikanje svojih čustev

Zanikanje svojih čustev nikoli ne vodi v nič produktivnega. Glede na Freuda potlačevanje čustev neizogibno vodi v še večjo napetost in cel kup komplikacij na vedenjski, čustveni in kognitivni ravni človeške psihe. Res je, da so čustva, kot so žalost, zavist, ljubosumje, nemoč, sram težka ter neprijetna. Vendar pa zanikanje vodi v večjo stisko, medtem ko soočenje z njimi omogoči osebno rast in razvoj.

Čustva ne smeš potlačevati
Čustva ne smeš potlačevati

Gojitev zamere

V življenju se vsakemu zgodi, da je kdaj prevaran, žrtev neslane šale ali pa mu nekdo zlomi srce. Vendar pa lahko zamera povzroči le še večjo bolečino.

Primerjanje z drugimi

Primerjanje z drugimi je tako vsakdanje, da to verjetno počnete, ne da bi to opazili. Vendar pa ni niti racionalno niti produktivno. Vsak posameznik je unikaten in zato je primerjanje brezplodna distopija. Takšno početje je treba ozavestiti ter ga vsakič znova zavestno prekiniti ter vaditi razvoj samospoštovanja in ljubezni do sebe.

阅读更多: 6 stvari, ki jih ne smete početi med poljubljanjem

V času socialnih omrežij se še toliko bolj pogosto primerjamo z drugimi
V času socialnih omrežij se še toliko bolj pogosto primerjamo z drugimi

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。