fbpx

丰田 aygo - 致电 X 获取 xtravaganca

Novi aygo prinaša novo hišno oblikovalsko filozofijo, ki jo zaznamuje črka X na nosu vozila. S tem je dodobra drugačen od poslavljajočega modela, slednjega pa novinec prekaša tudi glede udobja in voznih lastnosti, izboljšavam katerih so snovalci namenili veliko pozornosti. Cene od 8.690 evrov dalje, klima in LED dnevne luči serijska.

Tudi na boku in zadku vzporednih s prvo generacijskim aygom skoraj ne gre iskati, po novem pa je na voljo tako v izvedbi s tremi, kot tudi petimi vrati. Pri Toyoti pravijo, da naj bi z novim aygom v svoje vrste privabili veliko novih kupcev, predvsem mlajših kot velja trenutno povprečje lastnikov toyot.

Vse različice imajo v serijski opremi LED dnevne luči, možnosti personalizacije pa poleg nalepk obsegajo tudi plastiko, v obliki črke X v močnih in kontrastnih barvah (tudi kromu), enak motiv pa se lahko ponovi tudi na spojlerju in platiščih.
Vse različice imajo v serijski opremi LED dnevne luči, možnosti personalizacije pa poleg nalepk obsegajo tudi plastiko, v obliki črke X v močnih in kontrastnih barvah (tudi kromu), enak motiv pa se lahko ponovi tudi na spojlerju in platiščih.

Notranjost je bila tako kot zunanjost ukrojena popolnoma na novo, še vedno pa so merilniki bolj skromni, je pa novi aygo dobil veliko opreme, ki je prej ni premogel, med katero štejemo avtomatsko klimo, tempomat, pomično platneno streho in parkirno kamero.

V osnovi potniška kabina ponuja pričakovano barvno paleto v večih odtenkih sive, na željo kupca pa lahko številne kose plastike zamenjajo takšni živih barv. Enako velja tudi za sedeže in zračnike (vidno v galeriji).
V osnovi potniška kabina ponuja pričakovano barvno paleto v večih odtenkih sive, na željo kupca pa lahko številne kose plastike zamenjajo takšni živih barv. Enako velja tudi za sedeže in zračnike (vidno v galeriji).

Na voljo je pet paketov opreme: X, X-play, X-cite, X-clusive in X-wave, že v osnovi pa kupec dobi ročno klimo, ESC, LED dnevne luči, el pomik stekel, audio napravo z AUX-USB priključki in daljinsko centralno zaklepanje. Navzgor po lestvici pa platišča postanejo 15-palčna (pri tretjem nivoju pa tudi lita), kupec dobi še bluetooth, stikala na volanu in usnjen volanski obroč.

阅读更多: Toyota FCV – avtomobili na gorivne celice postajajo realnost

X-cite pa primakne še meglenki, parkirno kamero in boljše oblazinjenje. X-clusive je bogatejši še za avotmatsko klimo in veliko dodatnega (kromiranega) blišča na zunanjosti, X-wave pa pomeni višek ponudbe in je bogatejši za delno usnjeno oblazinjenje, električno pomično platneno streho in dodatno zatemnjena stekla (od B-stebrička dalje).

Prtljažnik je tako kot potniška malenkostno pridobil na prostornosti in zmore v osnovi pospraviti 168-litrov prtljage, še vedno pa je dokaj globok in kratek.
Prtljažnik je tako kot potniška malenkostno pridobil na prostornosti in zmore v osnovi pospraviti 168-litrov prtljage, še vedno pa je dokaj globok in kratek.

Med dodatki pa najdemo zaslon občutjiv na dotik, ki lahko prevzame tudi vlogo navigacije, poleg tega pa so na voljo tudi številni dodatki za zunanjo karoserijo in potniško kabino, s katero lahko vašega aygota naredite v še bolj posebnega, možnosti personalizacije pa obsegajo tako določene dele karoserije v različnih barvah ter številne možnosti polepitve in različnih (barvnih) platišč.

Motor je samo eden in sicer 1.0升三缸, ki ga sicer poznamo že od prej, zmore pa 51 kW ali 69 KM, ki na kilometer poti emitira 95-, oziroma 97 gramov emisij (glede na menjalnik), zvezan pa je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu 850 evrov, pa njegovo mesto zasede X-shift robotizirani menjalnik.

价格起始于 8.690 evrih (X) in končajo pri 11.460 evrih, koliko stane x-wave. Letos naj bi jih prodali 50, prihodnje leto pa 100.

更多信息

更多信息请访问:
www.toyota.si/aygo

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。