fbpx

Toyota aygo - nazovi X za xtravagancu

Novi aygo donosi novu internu filozofiju dizajna, označenu slovom X na nosu vozila. Time se dosta razlikuje od odlazećeg modela, a novajlija ga nadmašuje i udobnošću i voznim svojstvima čiji su dizajneri poboljšanjima posvetili dosta pažnje. Cijene od 8690 eura na dalje, klima uređaj i LED dnevna svjetla serijski.

Tudi na boku in zadku vzporednih s prvo generacijskim aygom skoraj ne gre iskati, po novem pa je na voljo tako v izvedbi s tremi, kot tudi petimi vrati. Pri Toyoti pravijo, da naj bi z novim aygom v svoje vrste privabili veliko novih kupcev, predvsem mlajših kot velja trenutno povprečje lastnikov toyot.

Vse različice imajo v serijski opremi LED dnevne luči, možnosti personalizacije pa poleg nalepk obsegajo tudi plastiko, v obliki črke X v močnih in kontrastnih barvah (tudi kromu), enak motiv pa se lahko ponovi tudi na spojlerju in platiščih.
Vse različice imajo v serijski opremi LED dnevne luči, možnosti personalizacije pa poleg nalepk obsegajo tudi plastiko, v obliki črke X v močnih in kontrastnih barvah (tudi kromu), enak motiv pa se lahko ponovi tudi na spojlerju in platiščih.

Notranjost je bila tako kot zunanjost ukrojena popolnoma na novo, še vedno pa so merilniki bolj skromni, je pa novi aygo dobil veliko opreme, ki je prej ni premogel, med katero štejemo avtomatsko klimo, tempomat, pomično platneno streho in parkirno kamero.

V osnovi potniška kabina ponuja pričakovano barvno paleto v večih odtenkih sive, na željo kupca pa lahko številne kose plastike zamenjajo takšni živih barv. Enako velja tudi za sedeže in zračnike (vidno v galeriji).
V osnovi potniška kabina ponuja pričakovano barvno paleto v večih odtenkih sive, na željo kupca pa lahko številne kose plastike zamenjajo takšni živih barv. Enako velja tudi za sedeže in zračnike (vidno v galeriji).

Na voljo je pet paketov opreme: X, X-play, X-cite, X-clusive in X-wave, že v osnovi pa kupec dobi ročno klimo, ESC, LED dnevne luči, el pomik stekel, audio napravo z AUX-USB priključki in daljinsko centralno zaklepanje. Navzgor po lestvici pa platišča postanejo 15-palčna (pri tretjem nivoju pa tudi lita), kupec dobi še bluetooth, stikala na volanu in usnjen volanski obroč.

ČITAJ VIŠE: Toyota FCV – avtomobili na gorivne celice postajajo realnost

X-cite pa primakne še meglenki, parkirno kamero in boljše oblazinjenje. X-clusive je bogatejši še za avotmatsko klimo in veliko dodatnega (kromiranega) blišča na zunanjosti, X-wave pa pomeni višek ponudbe in je bogatejši za delno usnjeno oblazinjenje, električno pomično platneno streho in dodatno zatemnjena stekla (od B-stebrička dalje).

Prtljažnik je tako kot potniška malenkostno pridobil na prostornosti in zmore v osnovi pospraviti 168-litrov prtljage, še vedno pa je dokaj globok in kratek.
Prtljažnik je tako kot potniška malenkostno pridobil na prostornosti in zmore v osnovi pospraviti 168-litrov prtljage, še vedno pa je dokaj globok in kratek.

Med dodatki pa najdemo zaslon občutjiv na dotik, ki lahko prevzame tudi vlogo navigacije, poleg tega pa so na voljo tudi številni dodatki za zunanjo karoserijo in potniško kabino, s katero lahko vašega aygota naredite v še bolj posebnega, možnosti personalizacije pa obsegajo tako določene dele karoserije v različnih barvah ter številne možnosti polepitve in različnih (barvnih) platišč.

Motor je samo eden in sicer 1,0-litarski trocilindraš, ki ga sicer poznamo že od prej, zmore pa 51 kW ali 69 KM, ki na kilometer poti emitira 95-, oziroma 97 gramov emisij (glede na menjalnik), zvezan pa je s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu 850 evrov, pa njegovo mesto zasede X-shift robotizirani menjalnik.

Cijene počinju od 8.690 evrih (X) in končajo pri 11.460 evrih, koliko stane x-wave. Letos naj bi jih prodali 50, prihodnje leto pa 100.

Više informacija

Više informacija na:
www.toyota.si/aygo

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.