为了宣传其最新的运动随身听MP3播放器NWZ-W27,索尼强调了其最大的特点——防水,并将其转化为一个富有想象力的包装——该播放器以瓶装水的形式出售!
V sodelovanju z oglaševalsko agencijo Draftfcb so za najnovejši Sony NWZ-W27 walkman sports mp3 predvajalnik,其中包含 4GB notranjega spomina, ustvarili prav posebno kampanjo. Običajen avtomat s pijačami so spremenili v nov komunikacijski in hkrati prodajni kanal, namenjen športnikom, ki veliko preživijo v vodi, kot so na primer plavalci. Združujoč dve skorajda nepogrešljivi stvari zanje – ustekleničeno vodo in mp3 predvajalnik – v “Bottled Walkman” so tako s preprosto rešitvijo na edinstven način pritegnili pozornost ciljne skupine in jo nemudoma prepričali o osrednji prednosti novega Sonyjevega produkta.
Nakup mp3 predvajalnika, ki je popolnoma odporen tako na vodo, kot tudi na pot ob intenzivni vadbi, je sedaj lahko dosegljiv vsem tistim, ki jim bo popestril trening, tam, kjer se največ zadržujejo in takrat, ko ga potrebujejo.