有些人不知道如何说对不起,而我们也知道那些不必要的时候道歉的人。您是否想过如何“正确”地道歉?
Morda se sliši nenavadno, a ko se želimo opravičiti za stvar, ki smo jo storili, obstaja pravilen in napačen način, kako to naredimo. Prvi je najbolj zadovoljiv in potencialno ‘zdravilen’ za krivca in žrtev, medtem ko napačen način nima takšnih učinkov.
V večini primerov, ko se opravičujemo, rečemo: “Žal mi je, da si vznemirjen. Resnično me vznemirja, ko si _____. Resnično čutim _____.“*
To naj bi bil napačen način opravičevanja, saj poudarjamo 你的感受, ki jih čutimo ob tem, da smo nekomu storili slabo stvar, in ne čustev žrtve, ki je oškodovana.
根据意见 ljubezenske blogerke Tine Roth Eisenberg ima pravo in učinkovito opravičilo tri dele:
1. povejte, kako je vaše dejanje vplivalo na osebo,
2. povejte, da vam je žal,
3. opišite, kaj boste storili, da popravite situacijo, in se obljubite, da se to ne bo ponovilo več. Ne iščite izgovorov.
*Pritožbe, ki so povzročile začetni konflikt in obramba sebe 和 krivljenje žrtve.