Prva vozila, ki bi jih lahko označili za avtomobile, so se pojavila že daljnega leta 1769, a ker se glede tega strokovnjaki ne morejo zediniti, kot prava letnica velja leto 1885, ko se je pojavil motor z notranjim zgorevanjem. Pod tovrstni avtomobil se v nasprotju s številnimi izumi ni podpisal posameznik, saj je do njega prek kočije na paro vodil prispevek številnih ljudi. Prvi avto na bencin sicer pripisujemo Karlu Benzu, ki je v omenjenem letu predstavil trikolesnik z manjšim prednjim kolesom, ki ga je upravljal z ročico. Kdo pa je izdelal prvi slovenski avtomobil in kateri avtomobili so zaznamovali prejšnje stoletje, izveste v nadaljevanju.
Který auta so zaznamovali prejšnje stoletje? Gotovo jih lahko naštejete kar nekaj, pa vendar morate biti res dober poznavalec jeklenih konjičkov, da bi znali našteti predvsem tiste iz prve polovice 20. stoletja. In če ste dober poznavalec smučarskih skokov, vam je predobro poznano ime Stanka Bloudka, s katerim povezujemo predvsem planiško skakalnico, t. i. Bloudkova obryně, katere rekord (novi in stari) držita Petr Prevc in Noriaki Kasai. Če to ve praktično vsak Slovenec, pa ne ve vsak, da Bloudek ni samo sinonim za skoke, saj ni izdeloval le skakalnic. Podpisal se je namreč tudi pod prvi slovenski avtomobil.
Leta 1933 je postal solastnik in konstruktor družbe Automontaža, ki je veljala za najstarejše avtomobilsko podjetje v Sloveniji. Ko je v lastništvo vstopil Bloudek, je podjetje predelovalo avtobuse in izdelovalo karoserijo za tovornjake. V Automontaži je Bloudek nato zasnoval in tudi izdelal prvi slovenski avtomobil, ki je nosil ime Triglav. Avtomobil z dvotaktnim DKW-jevim motorjem je stal tedanjih 40 tisoč dinarjev, a je žal ostal v fazi prototipa, ki se je javnosti predstavil leta 1934.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Nissan Rogue Warrior: SUV zrozené pro sníh
Katera vozila pa so zaznamovala svetovno zgodovino avtomobilizma? Avtomobile, ki so pustili največji pečat v prejšnjem stoletju, si lahko ogledate v nadaljevanju.
Avtomobili, ki so zaznamovali prejšnje stoletje: