fbpx

Seat leon cupra – Boj z Nürburgringu se přesunul i na naše silnice

Dovozce představil kupujícím na této straně Alp nejvýkonnější sériové sedadlo všech dob. Leon Cupra překvapuje výkonem i cenou, která začíná něco málo pod 26 tisíci... na trh přišel ve společnosti Leon Cup Racer a zbytku programu sportovní divize Seat, který importér přivezl ze Španělska v rámci čtvrtého Cupra Day.

Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.
Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.

Najmočnejšo različico aktualnega leona in najbolj zmogljivega serijskega seata vseh časov, zaznamujejo izrazite športne zmogljivosti, ki jih zagotavlja dvolitrski turbobencinski TSI motor z 195- oziroma 206 kilovati moči. Takoj po predstavitvi se je okitil z nazivom najhitrejšega vozila s sprednjim pogonom na slovitem Nordschleife (naziv mu je pred tedni za nekaj sekund sicer ‘ukradla’ posebna različica megana RS), rekord, ki ga nameravajo v prihodnosti še poskušati vzeti nazaj v svoje roke, so pred kratkim povedali.

Paket opreme cupra je presenetljivo bogat saj vsebuje: dinamično uravnavanje podvozja (DCC), elektrohidravlično zaporo diferenciala prednje preme, progresivno krmiljenje, sistem Cupra Drive Profile in serijske LED žaromete. Več kolikor dobiš pri večini konkurence. Na voljo je v tri- oziroma petvratni izvedenki, konec leta pa prihaja celo karavanska cupra. V primeru, da boste izbrali močnejšo cupro, bodo platišča 19-palčna (palec večja), ogledala so v tem primeru črna, na zadku pa se nahaja router.

Zmogljivosti so izgledu in ostali tehniki primerne. Pospešek “šibkejše različice” do stotice znaša 5,9 sekunde, Najhitrejša različica (205 kW z menjalnikom DSG) pa stotico na merilniku prekrije že po 5,7 sekundy. Najvišja hitrost pa je v vseh primerih elektronsko omejena na 250 km/h. Dvolitrski motor ustreza normativom Euro 6 in po Seatovih podatkih potrebuje smešno malo goriva, le 6,4 litra.

Za šibkejšo cupro pa boste morali odšteti 25.992 EUR in še okoli 500 EUR več za petvratno izvedenko. Močnejši, ‘280-konjski’ leon cupra je slaba dva tisočaka dražji od šibkejšega, oba pa sta seveda na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.