fbpx

Er Facebook ved at miste sin coolhed?

Skeptikere over for Facebooks forretningsmodel har længe advaret om, at det sociale netværk er ved at miste sin charme blandt teenagere og ønsker at bevise over for Facebook, at det ikke længere vil være i stand til at retfærdiggøre sin anslåede værdi på 102 milliarder euro.

Dejansko je tudi sam Facebook priznal lansko jesen, da izgublja mlajše uporabnike, kar je potrdil sam finančni direktor David Ebersman. Do sedaj je bilo težko oceniti upad interesa na Facebooku, vendar je pred kratkim podjetje za digitalno svetovanje iStrategy Labs objavilo študijo, ki je črpala podatke iz Facebookove socialne oglaševalske platforme. Podatki so precej osupljivi. Facebook naj bi od leta 2011 izgubil več kot 4 milijone dijakov ter skoraj 7 milijonov študentov.

Annoncører s svojimi proizvodi hrepenijo predvsem po mlajšem občinstvu, ki je bolj dovzetno za oglasne kampanje. Torej tak upad obiskovalcev pomeni tudi nižjo stopnjo zaračunavanja oglasnega prostora za Facebook. Po drugi strani pa se oglaševanje ne vrti le okrog mlajših uporabnikov, saj ima Facebook toliko podatkov iz osebnih profilov, da lahko učinkoviteje usmerja določene oglase na določene uporabnike, ki bodo odzivni na vsebino. Torej lahko Facebook s to teorijo zaenkrat še obdrži oglaševalce, vendar pa ne moremo prezreti dejstva, da je iz leta v leto manj novih uporabnikov med najstniki, ki najbolj aktivno uporabljajo socialna omrežja.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.