Ligesom en kaktus ikke kan leve i tørke og varme, kan Citroën Cactus M undersøgelsen ikke leve i levende vand, da bilen er vandtæt. Det er et livligt koncept, der udstråler den frie ånd fra den legendariske Méhari-model, der betragtes som en af de mest søde og enkle biler fra dette franske mærke, og det voksede ud af C4 Cactus-modellen og en anden Aircross-undersøgelse, som blev præsenteret på Shanghai Motorudstilling i april.
Citroën je iz posnemovalca zopet postal narekovalec, ki si upa. In študija Citroën Cactus M, ki je še nekoliko bolj igriva različica serijskega modela C4 kaktus, je nov dokaz za to. Gre za nekakšnega daljnega naslednika modela Méhari (M v imenu nakazuje prav to sorodstveno vez), vozila, ki se je iz proizvodnje umaknil leta 1986, 22 let po svojem nastanku in od katerega prevzema štafeto vozila za na plažo. Da pa ne gre zgolj za simbolično povezavo, priča karakteristika avtomobila. Ena takih je vetrobransko steklo s 60-stopinjskim naklonom (od tu čokati videz) in enojni brisalec.
Notranjost je vodoodporna in polna zamaškov (beri zatičev), ki so jih inženirji vgradili, da ima voda na dnu kje odtekati, sæder pa so izdelani iz enakega materiala kot nepremočljive obleke (neopren, ker je mehek in vodotesen). Sprednja vrata so plastična, zadnjih pa se je Cactus M kar znebil. Namesto njih je tu opora za stopalo, ki omogoča lažji dostop čez bok avtomobila na zadnjo klop. Skrile so se tudi kljuke, medtem ko se mehka streha, ki jo lahko namestimo samo ročno, skriva za zadnjimi vrati. Ampak zakaj bi jo, ko pa nam lahko streho na glavo delajo kar surfi oziroma supi, ki jih pritrdimo na strešni lok (glej video). Kljub temu boste s to inovativno platneno streho, ki se napihne, bolj varni pred dežjem in nasploh.
Poleg vseh priboljškov, med drugim modularne potniške kabine (zadnje sedeže je možno ”zravnati s tlemi” in ta del predelati v ležišče ter prekriti s platneno streho, da se boste počutili kot v šotoru), ima tudi večji del opreme iz C4 Cactusa (npr. berøringsskærm in ”easypush” stikalo menjalnika). Žal študija nima ambicij po serijski proizvodnji, pa vendar se zna marsikatera njena ideja znajti v prihodnjih Citroënovih modelih.
LÆS MERE: Citroën Aircross - Concept SUV er lige så legende som C4 Cactus
Citroën Cactus M poganja bencinski 1,2-litrski motor Pure Tech 110 S&S, ki vključuje sistem Stop&Start, moč na velike pnevmatike Tall & Narrow pa prenaša 6-trins gearkasse. Za še boljši nadzorom nad vozilom je tu sistem ”Grip Control”, ki prinaša dodatno okretnost, medtem ko sistem za krmiljenje spodrsavanja koles omogoča optimalno vlečno moč v dani situaciji.
Mere information:
citroen.si