På dette års Paris Motor Show (1.-16. oktober 2016) vil Citroën udover den nye generation af C3-modellen også vise Citroën Cxperience konceptbilen, som annoncerer de fremtidige designretningslinjer for dette franske mærke. Det er en sedan 4,85 meter lang uden B-stolpe (hvilket skaber en følelse af mere rummelighed indeni), som de vil udfylde hullet med i klassen af større køretøjer, som nu er fyldt med C5-modellen, som allerede er moden til udskiftning, og DS5-modellen. Genopliver Citroën CX?
Citroën Cxperience det er hibridno konceptno vozilo, ki ga bodo Francozi predstavili na pariškem avtosalonu in napoveduje nove oblikovalske linije, ki bodo krasile prihodnje Citroënove avtomobile večjih dimenzij. V dolžino meri 4,85 metra, v širino kar dva, je pa bolj nizke rasti, saj seže le do 1,37 metra. Zahvaljujoč trimetrski medosni razdalji in kratkim previsom deluje zelo impresivno, če dodamo še vrata z nasprotnim in navpičnim odpiranjem ter 22-palčna kolesa (premer 56 centimetrov), pa naša opazka sploh drži.
Pri Citroënu so s tem konceptom v ospredje postavili dizajn in tehniko. V sprednjih odbijačih so krmiljene odprtine za vstop zraka, ob straneh pomična zakrilca, zadnji spojler pa skrbi za boljšo aerodinamiko hibrida. Tako kot sprednje so tudi zadnje luči v obliki črke V.
LÆS MERE: Novi Citroën C3 – svežina in drugačnost
Notranjost Citroëna Cxperience je futuristično-minimalistična, rumeno oblazinjena in z dodatki valnøddetræ. Osrednji del je sicer armaturna plošča z lebdečim 19-palčnim zaslonom (omogoča delitev na dve okni v različnih razmerjih ali celostno razgrnitev), zadnji potniki pa stvari upravljajo prek tablice.
Citroën z vzmetenjem nikoli ni razočaral in tako bo ostalo tudi v prihodnje. Za nadstandard voznega udobja bo skrbel napreden modul vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevalci nihanja. Inženirji so ga opremili s priključnim hibridnim pogonskim motorjem. Motor z notranjim zgorevanjem razvije med 110 in 147 kW, električni brat, ki je zadolžen za zadnji par koles, pa 80 kW. Največja skupna moč bencinsko-električnega hibridnega sklopa znaša 223 oz. 300 hk.
V mestu lahko pelje zgolj na elektriko (do 60 km je t. i. Zero Emission Vehicle – ZEV), pri višjih hitrostih pa pobudo prevzame bencinski motor. Moč na kolesa prenaša 8-trins automatgearkasse. Verjetno ste opazili, da vzvratna ogledala niso takšna, kot smo vajeni. To je, zato ker je tudi Citroën zajahal trend s kamerami namesto ogledal. Kameri zagotavljata popoln pogled okoli vozila (pošiljata sliko na zaslona na notranji strani prednjih vrat). Pri Citroënu pravijo, da koncept Citroën Cxperience ne predstavlja nobenega prihodnjega serijskega modela, bi se pa oblika lahko prenesla na večje modele.