fbpx

For at være glade skal vi skifte partner hvert 5. år

Når vi går vejen til lykke, leder vi efter teorier (og praksis), der vil hjælpe os med at nå vores mål. Og en af disse teorier siger, at nøglen til lykke er at skifte partner hvert 5. år. Så hvorfor skulle vi skifte partner hvert femte år, og hvad er ulemperne ved denne teori?

Prednosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih 5 let

Vse več ljudi se zaveda, da ljubezen (no, vsaj zaljubljenost) ni večna. To je nekaj, kar mine, in kaže, da je ravno zaljubljenost tista, ki nam v povprečju omogoča 5 let partnerske sreče. In zato nekateri ljubezenski guruji predlagajo zamenjavo partnerja vsakih 5 let. Po srečnih petih letih je tako čas za spoznavanje novih ljudi in izboljšanje poznavanja partnerskih odnosov, ki nas naredijo le še močnejše ter nas obogatijo. Predstavljajte si, da vsakih 5 let menjate partnerja, se vsakih 5 let zaljubite in 5 let živite medene tedne. Ni tako slabo, kajne?

LÆS MERE: Eksperiment: Par er ærlige om, hvordan de har det med sig selv og deres partner

Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?
Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?

Slabosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih pet let

Odvisno od tega, kje ste si spletli ljubezensko gnezdo, lahko hitro naletite na težave pri menjavi stanovanja … vsakih 5 let. Prav tako naletimo na težavo pri spoznavanju in predstavljanju našega partnerja staršem in preostali družini. Kaj, če ga bodo zares vzljubili? Da bi se torej izognili pretirani navezanosti, bomo morali družinsko življenje zmanjšati na minimum. Prav tako ne smemo pozabiti, da ni najboljše, da stari odnos kar takoj zamenjamo z novim. Po razpadu zveze je namreč obdobje žalovanja in razmisleka o naši zvezi. In le kdo si želi trpeti vsakih pet let?

Galerija – zvezdniški pari, za katere smo pozabili, da so bili sploh skupaj

Mere information

Kilde:
diariofemenino.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.