fbpx

Hyundai i30 N: bogstavet N for den mest kraftfulde Hyundai i30

Hyundai i30 N

Hyundai i30 N er den første af Hyundais biler, der bærer det nye N-mærke. Det har flere betydninger end blot den hurtigste, bedste, mest kraftfulde i30 og lignende. Der ligger meget mere bag dette navn, da bilen blev udviklet i Namyang og yderligere testet på Nürburgring. N-symbolet symboliserer chikanen, for det er netop kurverne, der har præget udviklingen af Hyundai i30 N. Det siges at være en populær sportsvogn, som er velegnet både til hverdagsbrug og til racerløb rundt på banen.

Design Hyundaia i30 N se občutno razlikuje od preostalih dveh članov družine i30. Ima opazno prednjo masko og agresiven odbijač z večjimi režami za zrak, ki dodatno pripomorejo k ohlajanju zavornega sistema. Spodnji del odbijača krasi rdeča črta, okolica žarometov pa je kontrastno odeta v črno barvo. Prav tako so črni stranski športni pragovi. Čeljusti so obarvane v rdečo barvo in tudi tam je opazen logotip N. Na zadnjem delu nam v oči pade trikotna zavorna luč v črnem spojlerju, pa tudi črni difuzor z dvema izpušnima cevema.

I30 N ima posebej prilagojeno instrumentalno ploščo, na kateri lahko spremljamo podatke, kot so temperatura olja, pripravljenost turbo polnilnika, temperaturo motorja in druge pomembne “dirkaške” podatke. Na voljo imamo 8 tommer berøringsskærm, prek katerega upravljamo nastavitve, navigacijo, glasbo in še kaj. Športna sedeža si lahko omislimo v kombinaciji usnja in tkanine ali v celoti iz tkanine. Imata dober bočni oprijem in tudi tukaj ne gre brez  logotipa N. Volanski obroč je bil prav tako zasnovan posebej za i30 N in ima opazna gumba za izbiro voznega profila ali izbiro športnega oziroma  voznega načina N. Med drugo tehnologijo spadajo še brezžično polnjenje telefona og podpora sistemoma Android Auto og Apple CarPlay.

I30 N ima posebaj prilagojeno instrumentalno ploščo.
I30 N ima posebaj prilagojeno instrumentalno ploščo.

Hyundai i30 N je popoln plod znanja in inženiringa Hyundaieve matične tovarne. Nobena izmed komponent ni bila naročena pri katerem drugem izdelovalcu avtomobilskih komponent, kot sta na primer Brembo ali Recaro. Jedro novega i30 N je 2-litrski prisilno polnjeni turbinski motor, ki je na voljo v dveh različicah. Standardna različica ima 250 hestekræfter, z dodanim paketom Performance pa se moč poveča na 275 hestekræfter. Prva različica od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunder, močnejša pa v 6,1 sekunde. Obe različici imata končno hitrost omejeno na 250 km/t. Za prestavljanje je na voljo zgolj 6-trins manuel gearkasse. Na voljo so še sistem Launch Control, sistem za uravnavanje vrtljajev med prestavljanjem, elektronsko nadzorovano vzmetenje, elektronski generator zvok in elektronsko nadzorovana delna zapora diferenciala. In še posladek za športne navdušence – sistem za nadzor stabilnosti bo mogoče popolnoma izklopiti.

LÆS MERE: HYUNDAI KONA: NOV SEGMENT, NOV SLOG, NOVI CILJI

Hyundai i30 N ima ceno 27.990 evrov. Če si želite močnejšo različico i30N Performance, je zanjo treba odšteti 32.990 evrov. Različica i30 N Performance ima na voljo še kopico dodatne opreme, ki vsebuje skoraj vse, kar je pri i30 N mogoče dokupiti. Če vsega tega ne potrebujete in si želite le dodatnih 25 konjskih moči, bo za to treba odšteti 2.300 evrov.

Galerija slik: Hyundai i30 N

Mere information

Mere information:
hyundai.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.