McLaren 675 LT, som vi for første gang vil kunne se live på biludstillingen i Genève i marts 2015, vil skille sig ud for sin længere "bagende", hvilket kommer på bekostning af bedre aerodynamik og en hyldest til F1 GTR lang model. Okay, måske vil denne ikke stikke så meget ud som Jennifer Lopez, men denne atlet vil helt sikkert stikke ud på grund af endnu et trumfkort, fordi han ikke kun er attraktiv udadtil, men også indeni. Den har en V8 "kurv", for under motorhjelmen gemmer den sig en V8 twin turbo motor.
McLaren 675 LT se s svojim podaljšanim zadkom priklanja modelu F1 GTR Long Tail fra året 1997. A kaj dosti kot to ju ne druži, tudi v primerjavi z modelom 650 S ima za tretjino svežih delov, samo v motorju pa več kot 50%. Zaradi diete nekaterih sestavnih delov, ki so jim jo pripisali inženirji, je avto izgubil odvečnih 100 kilogramov, tako da tehta zgolj 1230 kg. Za to se tudi tako zelo podviza, ko lovi 100 km/h, saj pospešek traja vsega 2,9 sekunder. Da doseže dvestotico, pa si vzame toliko kot sicer precej sposoben običajen avto, 7,9 s. A tudi tu je končna hitrost, do katere se boste prebijali s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom SSG, še precej daleč, njegov števec namreč omaga šele pri 330 km/t.
Od prej smo vam dolžni še polne specifikacije motorja. 675 LT žene 3,8-litrski V8 twin turbo motor s, tako je, 675 konji (496 kW) in 700 Nm navora, kar pomeni dodatnih 25 KM glede na 650 S Coupe.
LÆS MERE: McLaren F1 GTR vs McLaren P1 GTR
Notranjo lepoto poleg duše, torej motorja, izžareva tudi potniška kabina, ki jo krasijo kulfiber sæder s prelivom Alcantara (mikrovlakna). V ogljikova vlakna se je sicer odelo tudi kar precej aerodinamičnih dodatkov na tem 2,095 m širokem, 4,546 m dolgem in 1,188 m visokem športniku, ki ga boste lahko odpeljali v eni od štirih novih barv ali pa že znani oranžni Heritage McLaren Orange.
Mere information:
cars.mclaren.com