SUV-markedet er rigere for den nye crossover. Den nye Peugeot 3008 kan prale af den seneste generation af i-Cockpit, mens det nye design af passagerkabinen kan prale af et 12,3-tommer high-definition digitalt display til føreren, mens infotainmentsystemet har fået en separat 8-tommer touchskærm i midten dashboards. Udover det futuristiske armatur skabes atmosfæren også af avanceret ambient belysning. Den er bygget på den fleksible EMP2 platform. Og ja, din hukommelse tjener dig godt. 3008 har været i MPV-segmentet indtil nu, men den gamle og den nye, som forlader samlebåndet i oktober 2016, deler egentlig kun et navn.
”SUV je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja tudi Citroën in zaradi katere je odvrgel 100 kg in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.
LÆS MERE: Airbus H160: Peugeot med fremtidens helikopter
Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520 liter, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.
Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.
Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.
Mere information:
peugeot.si
peugeot.com