Dva meseca po novem Scenicu je luč sveta ugledal še novi Renault Grand Scenic, 24-centimetrov daljša različica standardnega Scenica, ki bo na voljo s petimi ali sedmimi sedeži. Tudi večjo različico so obuli v 20-palčna kolesa, četrti rod Grand Scenica pa bo na voljo še pred koncem leta 2016.
Scenic po Scenicu. Tu je novi Renault Grand Scenic, novopečeni prvak med družinskimi avtomobili, ki je 24 centimetrov daljši od novega Scenica, zato ima tudi večji prtljažnik (osnovna prostornina je 718 litrov oz. 40 več kot pri predhodniku). Za 20 tommer hjul so se pri Renaultu odločili, ker naj bi to pozitivno vplivalo na vozne lastnosti in udobje med vožnjo.
Tudi novi Renault Grand Scenic se namreč drži preizkušenega Renaultovega recepta – prilagodljivost notranjega prostora in potovalno udobje za karseda potešene družinske zahteve in pričakovanja. Na voljo bo s petimi in sedmimi sedeži. Slednja različica ima vgrajen tudi sistem hitrega zlaganja sedežev One Touch, ki omogoča samodejno zlaganje zadnjih sedežev.
Na zunaj ga krasijo kromasti in temno kovinski sivi dodatki, njegova silhueta pa je dinamična in elegantna. Opremljen je z bogato paleto pripomočkov za vožnjo, med njimi je serijska tudi aktivna pomoč pri zaviranju v sili (AEBS) z zaznavanjem pešcev, s čimer se ne more pohvaliti nobeno vozilo v tem segmentu. Da je varnost na prvem mestu, dokazujejo tudi tehnologija, ki je sicer svojstvena avtomobilom za globlje žepe (tehnologija Multi-Sense), multimedijska tablica R-LINK 2 z 8,7-palčnim zaslonom in barvni zaslon v višini oči. Doplačljivi bodo vertikalni digitalni zaslon (takega imajo že Espace, Megane in Talisman), od varnostih sistemov pa med drugim radar fartpilot in opozorilo ob nenamerni menjavi prometnega pasu.
LÆS MERE: Novi Renault Scenic – tako drugačen enoprostorec, da to več ni … (2016)
Pod pokrovom novi Renault Grand Scenic ne skriva presenečenj. Renault je zanj rezerviral isto paleto motorjev kot za klasičnega Scenica, s to razliko, da bo lahko gnan tudi z Renaultovim elektrificiranim dizelskim motorjem Hybrid Assist, sicer pa bodo na voljo ”stari obrazi”- bencinska motorja TCe 115 in TCe 130 ter dizelski trio dCi 110, dCi 130 in dCi 160. Motor dCi 110 se lahko nadeja tudi pomoči električnega generatorja in 48-voltne baterije, ki se napaja iz zaviranja. Moč na kolesa bo prenašal 6-stopenjski ročni menjalnik, le pri motorjih dCi 110 in dCi 130 ga boste lahko nadomestili s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom EDC.
Mere information:
renault.si