Pininfarina bragte H2 Speed racerbilkonceptet til Genève, der, som navnet antyder, kører på brændselsceller, mens Speed "traileren" røber sin racerkarakter. Designerne hentede inspiration til designet fra det tidligere koncept med Ferrari Sigma racerbilen og tilføjede nogle futuristiske funktioner til det. De blev leveret med et par elektriske motorer af GreenGT-firmaet, og H2 Speed presser 503 heste ud af dem.
Pininfarina H2 Speed je superšportnik na gorivne celice, ki ga je priznani italijanski oblikovalski studio pripeljal na avtosalon v Ženevo. Opremili so ga z dvema električnima agregatoma s podpisom GreenGT, ki ju napajajo gorivne celice in elektrika. Ta se zbira med zaviranjem in troši pri pospeševanju, kajti dirkalnik nudi rekuperacijo zavorne energije, ki se nalaga v baterijo z 20 Ah. Motorja proizvedeta kar 503 KM (210 kW) in sta zmožna dirkalnik z mesta do 100 km/h spraviti v 3,4 sekunde ter priganjati do 300 km/t.
Navdih zanj so pri Pininfarini poiskali pri konceptnem Ferrariju Sigma Grand Prix Formula One, na kar opozarjajo tudi barve.
LÆS MERE: Aston Martin DB11: den grå DB9 fik en efterfølger
Posebna kompresorska tehnologija pogonskega sklopa GreenGT daje temu skoraj 1500-kilogramskemu električnemu vozilu, ki so mu linije izrezali v vetrovniku, prav poseben zvok, ki ga pri električarjih nismo vajeni. V širino Pininfarina H2 Speed meri kar 2 metra, v višino pičel meter (1,087 m), v dolžino pa 4,7 metra. Izdelan je fra kulfiber in opasan s krilci za boljšo aerodinamiko. Delno kaže ”rebra”, saj so ob bokih nekoliko vidne posode, ki pod tlakom 700 barov hranijo 6,1 kilograma vodika, ki jih napolnimo v nekaj več kot treh minutah.
Mere information:
pininfarina.com