fbpx

Kuinka luoda täydellinen Instagram-postaus?

Instagram on hyödyllinen sosiaalinen verkosto, joka voi muun muassa auttaa useampia näkemään tuotteemme. Oikeilla postauksilla voimme myötävaikuttaa tuotteen viraalisuuteen ja siten jopa kasvattaa myyntiä. Tässä on muutamia vinkkejä täydellisen Instagram-postauksen luomiseen.

1. Fotografija mora biti vizualno privlačna.

Ljudje vizualizacije sprocesiramo kar 60 tisoč krat hitreje ter bolj temeljito kot pa besede. Uporabimo pravilo tretjin – z uporabo pravila so fotografije zanimive, razgibane in uravnotežene, določeni elementi, ki jih želimo izpostaviti, pa so še dodatno poudarjeni.

2. Uporabimo fotografijo visoke kvalitete.

Motne in zrnate fotografije ljudi takoj odvrnejo, nas pa predstavijo kot neprofesionalne. Naša resolucija naj bo vsaj dvakrat večja, kot pa je resolucija fotografije na Instagramu. Če je torej resolucija na Instagramu 640 x 640px, potem mora biti naša fotografija vsaj 1280 x 1280px.

3. Dobra svetloba dobro osvetli naš produkt.

Naš produkt res da ne potrebuje dramatičnih senc. Potrebuje pa dobro svetlobo. Če nimamo na voljo studia, potem je najbolje, da fotografijo posnamemo zunaj opoldne, ko je sonce najvišje. Če smo v zaprtem prostoru, fotografirajmo zraven okna, na katerega sije sonce.

4. Pritegnimo pozornost ter bodimo prepričljivi.

S pravo fotografijo bomo pritegnili pozornost, a to ne bo dovolj. Potrebno je, da se odločimo tudi za prave besede, ki morajo biti prepričljive. Najbolj prepričljive besede v angleškem jeziku so: You – Free – Because – Instantly – New.

LUE LISÄÄ: 8 luovaa tee-se-itse-temppua parempaan mobiilikuvaukseen

5. Postavimo direktno vprašanje, da se v objavo vključi čim več ljudi.

Primer dobrega vprašanja: “Ali bi kupili črno ali modro?”
Primer slabega vprašanja: “Kaj je vaša najljubša barva?”
Odgovor na vprašanje mora namreč biti v vprašanju samem. Psihološko namreč tako odgovarjamo lažje (in bolj verjetno).

6. Ljudi moramo pozvati k dejanju, če želimo, da se okoli naša objave “dogaja”.

Čeprav včasih mislimo, da so stvari več kot očitne, moramo za to, da bodo ljudje tudi realno kaj “poklikali” to tudi direktno sporočiti. Če želimo, da bi ljudje obiskali še našo spletno stran, potem jim moramo to povedati: “Klinite na povezavo, da preberete vse o izdelku.”

7. Uporabimo relevantne “hashtag-e”, ki bodo našo objavo naredili viralno.

Instgram objava, ki vsebuje vsaj 11 “hashtag-ov”, pridobi tudi na večji interakciji. Če ne želimo, da bi dajali vtis, kot da smetimo cel Instgram, potem napišimo štiri do pet “hashtag-ov” v naš opis in jih po pol ure izbrišimo ter napišimo novih pet “hashtag-ov”.

8. Odzivajmo se na komentarje ter odgovarjajmo na vprašanja.

Ljudje kupujejo od tistih, ki jim zaupajo. Da si zgradimo takšno znamko, moramo med drugim tudi odgovarjati na komentarje in vprašanja pri naši objavi. Že samo preprost “hvala” je resnično močan in bo zagotovo pustil dober vtis.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.