Muuten se on vain tutkimus, mutta ei varmaan ole parempaa kuin juhlia onnistuneita suorituksia rallikilpailuissa tällä tavalla 50-luvulla ja 60-luvun lopulle asti. Tuolloin MINI menestyi erittäin hyvin tässä lajissa, etenkin Monte Carlon kilpailuissa. Virallisesti auto on nimeltään MINI John Cooper Works GP Concept, mutta vielä myrkyllisempi nimi sopisi sille paremmin.
Podoba konceptnega MINI John Cooper Works GP je vpadljiva kot še nikoli. Črno siva barva, v kombinaciji z punainen ja oranssi se toimii villisti ja našopirjeno, še polj pa ta nastop poudarjajo krilca, zračniki, dodatki iz karbona, ogromnimi koloteki in še bolj izstopajoč zadnji spojler. Notranjost je povsem dirkaška ja oskubljena do golega minimuma. V njej najdemo varnostno kletko ja dva školjkasta športna sedeža s pettočkovnim varnostnim pasom. Vse potrebne informacije za voznika se projicirajo tudi na vetrobransko steklo. Zavoljo zmanjšanja teže avtomobila odpadejo klasične kljuke vrat, saj so namesto njih na voljo usnjene zanke. Kako močno mašino bi dali v takega MINI-ja si lahko le zamišljamo, in ker je to konseptiauto, nam je to tudi dovoljeno. Če bi kdaj prišlo do resnične proizvodnje ne bi bilo to nič slabega, saj resnično deluje fantastinen. Ste morda opazili takavalot? V slogu tradicije MINI-jev je v njih moč zaslediti britansko zastavo, za kar bi rekli, da je videti še posebno viileä.
LUE LISÄÄ: MINI ELECTRIC CONCEPT: OBLIKA OSTAJA, OSTALO PA …
Galerija slik: MINI John Cooper Works GP
Lisää tietoa:
mini.co