fbpx

Uusi BMW 1-sarja on muuttunut rumasta ankanpojasta joutseneksi

Novi BMW serije 1

Baijerilaiset tekivät pienimmälle BMW-mallilleen - 1-sarjalle perusteellisen visuaalisen remontin, joka poisti etuosan kyseenalaisen ulkonäön ja toi paljon yhtenäisemmän ja dynaamisemman 4-sarjan tyyliin, jossa on myös muutettu uudet valot kukoistavat, ja konepellin alle paljastuu lisää tekniikkaa ja kaksi uutta kolmisylinteristä moottoria.

BMW serije 1, je že vse od prihoda na trg 2011 avtomobilsko srednjo delila na dva tabora glede skladnosti in tudi všečnosti prednjega dela. Zato je sedanja kunnostus BMW serije 1 bila toliko bolj pričakovana, a po drugi strani presenetljivo temeljita. Poleg nosu v slogu večje sestrske serije 4, namreč prinaša tudi konkretno osvežen zadnji del, v notranjosti pa tudi spremenjena osrednja konzola in več napredne tehnike in prestižne opreme. V paleti motorjev pa sta se iz serije 2 grand tourer, številko nižje preselila tudi dva napredna trivalna motorja.

Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z iDrive upravljalnikom, nova so tudi oblazinjenja.
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z iDrive upravljalnikom, nova so tudi oblazinjenja.

Prednje luči so tako namesto trikotnega dobile precej bolj pravokotni pogled, razširjen je tudi profil ledvičk, drugačen je odbijač. Standardne so poslej LED dnevne luči, polni LED pa prvič na voljo kot opcija.

LUE LISÄÄ: City test – BMW serije1 pred prenovo

Nekaj sprememb je pri BMW seriji 1 tudi znotraj, poleg novih prevlek sedežev, je malce spremenjena osrednja konzola z iDrive upravljalnikom za nadzor infotainmenta. Nov je 6,5-palčni zaslon, opcijsko je na voljo 8,8-palčni. Med novimi tehnologijami je pričakovano dobila radarski tempomat (tega sedaj že skoraj leto dni premore sestrski mini) s funkcijo “stop&go”, pa zadnjo generacijo parkirnega asistenta, ki zna parkirati tako vzdolžno kot prečno.

Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji4, nekaj sorodnosti pa mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED tehniki.
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji4, nekaj sorodnosti pa mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED tehniki.

Tudi pri motorjih gre za majhno evolucijo, kjer je enica dobila vse pričakovane najmodernejše motorje, po zgledu serije 2 active tourer, kjer lahko po novem pod pokrovom brnita tudi trivaljna 1,5-litrska bencinar in dizel v različicah 116i in 116d, ki razvijeta 80- oziroma 85 kW moči. Za zdaj ni jasno, kaj bo z dosedanjo izpeljanko 114d z 1,6-litrskim motorjem. Ostala paleta je po imenih in prostornini ista, so pa določenim različicam nekoliko povečali moč, eden takšnih je najbolj zmogljiva različica M135i, ki po novem namesto 236 kW zmore 240 kW ali 326 KM, v različici xDrive pa ta po novem tako do stotice potrebuje vsega 4,7 sekunde.

BMW Serija 1 bo na prodaj takoj po ženevskem avto salonu, kjer se bo predstavila širši javnosti. Malce pred tem bodo znane tudi cene.

Alla olevassa kyselyssä - äänestä vuoden autoinnovaatiota - 2015
[total-poll id=138905]

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
www.bmw.si/nova_serija1

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.