fbpx

Uusi BMW X1 = jotain mitä luultavasti haluat

Novi BMW X1 - 2015

Ensimmäisen sukupolven BMW X1 ei ollut muotoilultaan onnekkain tuote, mutta on myönnettävä, että se toi paljon nautintoa ja erinomaista ajodynamiikkaa kompaktien premium-maastoautojen luokkaan. Kuuden vuoden ja 730 000 ajoneuvon jälkeen BMW:n on korkea aika kääriä hihat ja tänään esitellä meille uuden sukupolven BMW X1. Jos halusit ensimmäisen sukupolven salaa, toisen sukupolven kanssa tämä rakkaus on täysin julkista. BMW X1 on yksinkertaisesti jotain mitä todennäköisimmin haluat.

Segment malih terencev je v porastu. Družinski očetje, ki so pred leti pogledovali proti segmentu enoprostorcev se vedno bolj selijo v razred dinamičnih terenskih vozil. BMW je odlično pozicijo v razredu premium kompatnih terencev skorajda zapravil z mečkanjem pri prenovi sicer zanimivega, a do danes ne preveč lepega izdelka. Stas BMW X1 se tokrat prav zares vključuje v družino BMW X in postaja dostojen družinski član in ne črna ovca.

BMW X1 je izjemno podoben večjemu bratu - BMW X3! A z več dinamike.
BMW X1 je izjemno podoben večjemu bratu – BMW X3! A z več dinamike.

Dinamična oblika, podobna večjemu X3

Od svojega predhodnika je podedoval le nekaj bočne silhuete. Vse ostalo pripada njegovemu večjemu bratu BMW X3. Vtis je, da je vse skupaj le nekoliko pomanjšano, a hkrati dinamičnejše, saj X1 deluje bolj drzno. V dolžino je krajši od predhodne generacije za 3,8 centimetrov. V višino pa je pridobil dobrih 5 senttimetriä. Tudi zaradi navedenega ne moremo več govoriti o crossoverju, temveč proporcijsko – o pravem terencu. Kljub nekoliko krajši dolžini pa so inženirji z v celoti novo raz-poreditvijo prostora uspeli pridobiti 6 centimetrov dodatnega prostora za noge.


Prav tako pa so izdatno povečali prostornino prtljažnega prostora za 85 litrov in v zadku tako sedaj ponujajo 505 litrov. To pa je že pravi družinski volumen! Pri tem pa naj omenimo še modularno zadnjo klop, oziroma sedeže, ki jih je sedaj mogoče vzdolžno pomikati (za kar 13 centimertov) in s tem prilagajati volumen prtljažnega prostora.

505 litrov res ni malo!
505 litrov res ni malo!

Drugačna dinamika vožnje

Velika sprememba je uvajanje UKL arhitekture, ki je skupna modelom Mini ja BMW 2-sarjan Active Tourer. In je tokrat prvič uporabljena, kot nadomestilo stare platforme. To pomeni, da se lahko z novim X1 poslovimo od stalnega zadnjega pogona, ki ga nadomešča stalni prednji pogon z napredno xDrive tehnologijo pa seveda ostaja potencial terenskih zmogljivosti in možnost pošiljanja moči na zadnji par koles. Tudi motor je od sedaj nameščen netipično in sicer prečno in ne vzdolžno, kot veli tradicija.

V nosu spremembe

V X1 bodo hrumeli trije dizelski motorji in dva “bencinca”. Kasneje pa naj bi se pridružili še manjši tri-valjni dizel in bencinski motor.

BMW seveda kot vedno v ta segment prinaša mnogo novotarij. Tako bo prvič na razpolago head-up display, vsi mogoči asistenčni sistemi ter kopica aplikacij v sistema za “zabavo”.


Cene in ostale podrobnosti bodo znane v septembru, ko bo BMW X1 uradno predstavljen v okviru avtomobilskega salona v Frankfurtu.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
bmw.si 

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.