fbpx

Uusi Renault Mégane – dynamiikka vakiona

Te dni je na slovenske ceste zapeljal francoski lepotec - novi Renault Megane. Nagovarja tiste, ki jim niso všeč povprečne stvari v življenju in od svojega jeklenega lepotca zahtevajo več. Tako mu pomanjkanja dinamike ne gre očitati, saj z obliko izstopa iz razrednega povprečja. To pa se nadaljuje tudi v občutkih v vožnji, pri kateri inovativen sistem 4CONTROL™ omogoča krmarjenje vozila tudi z zadnjimi kolesi.

Novi Renault Mégane v svoji 4. generacij ne sklepa kompromisov, in po prvih vtisih sodeč, resno kandidira za krono v svojem razredu. Nekoliko je zrasel tako pri medosni razdalji (2,8 cm) kot širini koloteka (3,9 cm), obenem pa je nekoliko nižji (2,5 cm) od prejšnje generacije. Resda gre za centimetre, če ne že milimetre, a se poznajo in avtomobilu dajo odloč­ nejšo ter bolj športno silhueto. Od strani ga boste takoj prepoznali, a pri zadku ostaja bolj nekonvencionalen in predvsem drugačen od razrednega povprečja. V njem prepoznamo tudi poteze nedavno predstavljenega Talismana Grandtour, medtem ko lahko v nosu vozila zaznamo obličnost njegovih bratov – Capturja, Kadjarja, Talisman.


Renault ne sklepa kompromisov in na trg že na za­ četku pošilja tudi agresivnejši športni paket dodatne opreme GT-Line, ki bo všeč mladim po srcu. Od opreme pri urbano sofisticiranem bratu se razlikuje po bolj športno in agresivno oblikovanem prednjem odbijaču, zadaj pa se bohotijo v zadnji odbijač integrirane izpušne cevi, kjer ne manjka kroma in dramatike. Seveda so obvezna posebna športna plati­ šča, ki so bila oblikovana za GT-Line in so lahko kar 18-palčna.

Dinamika bočne linije - in velika 18 palčna kolesa pri izvedenki Renault Megane GT.
Dinamika bočne linije – in velika 18 palčna kolesa pri izvedenki Renault Megane GT.

Na voljo je tudi čistokrvni Mégane GT z vsemi športnimi dodatki in kar 205 konjskimi močmi.
Poleg najsodobnejših asistenčnih in varnostnih sistemov novi Renault Mégane premore tehnologije iz višjega segmenta, namenjene povezljivosti. Voznik lahko tako povezljivostni sistem upravlja prek kar 8,7-palčne (22-centimetrske) tablice, ki je enaka kot pri novem Espaceu.

Notranjosti kraljuje velik LCD zaslon na katerem so dosegljive prav vse funkcije vozila.
Notranjosti kraljuje velik LCD zaslon na katerem so dosegljive prav vse funkcije vozila.

Tako ima edinstven nadzor nad raznimi funkcijami avtomobila: multimedijskimi vsebinami, navigacijo, telefoniranjem, radijskim sprejemnikom, sistemom Multi-Sense, pripomočki za vožnjo (ADAS), sistemom 4Control™ itn. Nova generacija poskrbi tudi za odličen motorni nabor. Tako so kupcem na voljo štirje bencinski motorji in kar pet dizelskih. Novi Renault Mégane je že zapeljal na slovenske ceste in v salone Renault.

Lisää tietoa

Tiedot:
renault.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.