Perinteisesti Portorožissa järjestettävä SEMPL 2015 -mediatrendikonferenssi käsittelee markkinoinnin ikivihreitä sääntöjä, media- ja viestintäalan strategisen ajattelun ja innovaatioiden yhteyttä sekä ohjelmallisen online-medialeasingin onnistuneita liiketoimintamalleja. Keskustele myös luovuudesta mobiililaitteiden hallitsemalla aikakaudella.
17. izvedba festivala NÄYTE, festivala, ki ima svoj domicil v Portorožu že od leta 1998, ko je bil še Seminar medijskih trendov, bo tudi letos s pomočjo mnoštva mednarodnih govorcev odbrala najizrazitejše trende, ki tlakujejo prihodnost medijev, kreativnih in medijskih agencij ter oglaševalcev.
LUE LISÄÄ: Nuoret mielet ajattelevat Ula Furlanin kanssa
![Člani 9-članske žirije Marko Vičič (predsednik), Radovan Aleksić,Damir Ciglar, Filip Dimitrov, Katja Kek, Ksenija Latković Kozarac, Joško Mrndže, Gordana Periškić in Toni Tomašek, ki bo letos ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/11/kolaz-zirija-0-660x660.png)
Katera bo naslednja ”velika stvar” v medijsko-komunikacijski panogi, izveste med 26. in 27. novembrom 2015.
Lisää tietoa:
sempl.si