fbpx

SEMPL 2015 - hva blir det neste "store"?

Sempl 2015

Konferenca medijskih trendov SEMPL 2015, ki bo tradicionalno potekala v Portorožu, se bo vrtela okoli zimzelenih pravil marketinga, povezanosti strateškega razmišljanja in inovativnosti v medijsko-komunikacijski panogi ter uspešnih poslovnih modelov programatičnega zakupa spletnih medijev, pretresalo pa se bo tudi o ustvarjalnosti v dobi, ki ji vladajo mobilne naprave.

Viktig informasjon
Når?
til
Hvor?
Portorož
Arrangør
Facebook-arrangement
Inngangsavgift
69–550 €

17. izvedba festivala PRØVE, festivala, ki ima svoj domicil i Portorož že od leta 1998, ko je bil še Seminar medijskih trendov, bo tudi letos s pomočjo mnoštva mednarodnih govorcev odbrala najizrazitejše trende, ki tlakujejo prihodnost medijev, kreativnih in medijskih agencij ter oglaševalcev.

LES MER: Unge hoder tenker med Ula Furlan

Člani 9-članske žirije Marko Vičič (predsednik), Radovan Aleksić,Damir Ciglar, Filip Dimitrov, Katja Kek, Ksenija Latković Kozarac, Joško Mrndže, Gordana Periškić in Toni Tomašek, ki bo letos ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta.
Člani 9-članske žirije Marko Vičič (predsednik), Radovan Aleksić,Damir Ciglar, Filip Dimitrov, Katja Kek, Ksenija Latković Kozarac, Joško Mrndže, Gordana Periškić in Toni Tomašek, ki bo letos ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta.

Katera bo naslednja ”velika stvar” v medijsko-komunikacijski panogi, izveste med 26. in 27. novembrom 2015.

Mer informasjon

Mer informasjon:
sempl.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.