Comment Apple est passé d'une entreprise de garage à un géant technologique de premier plan grâce à une bonne publicité.
Ko je v sedemdesetih letih Pomme želel prodreti na trg z osebnimi računalniki, so se njihovi izdelki zdeli ljudem ne samo dragi, temveč tudi popolnoma nepotrebni. Skozi leta so pri Applu s spretnimi oglaševalskimi taktikami (in neizprosnim vodenjem Steve Jobs) pri ljudeh ustvarili potrebo po svojih računalnikih, brez katerih si še danes sploh ne predstavljamo našega vsakdana.
Njihove prve strategije v sedemdesetih so temeljile na uporabnosti in preprosti uporabi Applovih računalnikov, v osemdesetih pa so s sloganom ‘’Vsak otrok bi po šoli moral imeti Appla’’ začeli staviti tudi na karto zabave, ki pride z njihovimi jabolčki. Preboj se je zgodil v devetdesetih, ko so se Applovih računalnikov začeli prijemati pridevniki kot so inovativen, kul, drugačen in seveda lepo oblikovan. V naši galeriji si poglejte nekaj najboljših retro oglasov zadnjih tridesetih let 20. stoletja, zaradi katerih je Apple do danes ostal nepremagljiv.
PREBERITE ŠE: Izgubljena prihodnost: Apple-ova zakladnica prototipov naprav iz 80-ih