L'Alfa Romeo Stelvio est le premier SUV d'Alfa Romeo. Il tire son nom du célèbre col routier du Stelvio, « centre de pèlerinage » pour cyclistes et motocyclistes. Elle est considérée comme une route que chacun doit emprunter au moins une fois dans sa vie. D'une façon ou d'une autre. Le temps nous dira s'il est à la hauteur de son célèbre nom, et l'Alfa promet les meilleures caractéristiques de conduite parmi les SUV haut de gamme. La carrosserie est légère, le centre de gravité est bas et le châssis offre beaucoup de dynamique de conduite. Il y aura trois versions, la plus sportive, la Quadrifoglio, aura plus de 500 chevaux ! Avec elle, Alfa a défié ses rivaux allemands.
Alfa Roméo Stelvio c'est prvi Alfin športni terenec, v katerega ta polaga velike upe, saj nosi breme znamkinega preporoda (zanj imajo največja prodajna pričakovanja, kar je glede na trenutno popularnost športnih terennecev logično), ki se je začel z novo Jules. Manjši prestižni SUV je zasnovan na platformi Giorgio, ki si jo deli z Giulio.
V dolžino meri 4,68 metra, v višini pa 1,65 m, kar je v rangu Porsche Macana. Pogon je resda serijsko speljan na zadnji dve kolesi (štirikolesnega ima v genskem zapisu le športna različica), ob manjšem oprijemu pa bo z vektorskim razporejanjem navora polovica moči preusmerjena tudi na prednji kolesi. Zavoljo dveh sklopk bo Alfa Romeo Stelvio vektorsko razporejala navor tudi na zadnji premi.
Najbolj športna različica, Quadrifoglio, bo prava pošast. Z Giulio Quadrifoglio si poleg ‘spodnjega perila’ deli tudi 2,9-litrski motor V6 , qui peut mobiliser 510 KM (375 kW). Iz mesta do 100 km/h ji uspe pospešiti v pičlih 3,9 secondes. Pri tem gredo zasluge tudi osemstopenjskemu avtomatskemu menjalniku, ki za menjavo prestave potrebuje točno 100 milisekund. Priganjali jo boste lahko do 285 km/h.
EN SAVOIR PLUS: La nouvelle Alfa Romeo Giulia : qui attend, attend
Nekoliko manj zastrašujoča bosta modela Alfa Romeo Stelvio in Alfa Romeo Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Slednja bo pod pokrovom prenašala dvolitrski bencinski prisilno polnjeni motor V4 z 280 KM (206 kW). Alfa obljublja vrhunske vozne lastnosti, kakršnih še ni bilo.
Prvi Alfin športni terenec se je medil in cedil več kot trois décennies. Déjà en 1984 so v Milanu s pomočjo oblikovalske hiše Zagato ustvarili sedemsedežni prototip Alfa Z33 z oznako Tempo Libero (v prevodu prosti čas), nekakšno stilsko predhodnico današnjih SUV-jev. Z Alfo Romeo Stelvio Alfa napada športne terence BMW-ja, Mercedes-Benza, Audija, Porscheja, Jaguarja in Lexusa. Paleta varnostne in komfortne opreme je primerljiva s paleto opreme, ki jo prinaša Giulia. Sledi tudi oblikovalskim smernicam njene notranjosti, kar se odraža tako v infozabavnem sistemu, obvolanskih prestavnih ročicah, gumbu za izbiro načina vožnje kot tudi prisekanem volanu. Alfa Romeo Stelvio bo na voljo v drugi polovici en 2017. Je prva v seriji športnih terencev. Do en 2021 naj bi dobila še manjšega in večjega brata. Cena za zdaj še ni znana.
Galerija – vrhunski športni terenec Alfa Romeo Stelvio:
Plus d'information:
alfaromeo.si