Le Hyundai Kona conserve son design coquin et abandonne par la même occasion le moteur à combustion interne. Cela en a fait le premier crossover compact électrique au monde. Afin de satisfaire le plus grand nombre possible de clients, le Kona électrique sera disponible en deux versions, avec des puissances différentes, des autonomies maximales différentes et, bien sûr, deux prix différents.
Vstopna Hyundai Kona Electric ima elektromotor z močjo 133 konjskih moči in takojšnjih 395 Nm navora. Ima 39,2-kWh baterijo, kar zadostuje za do 300 kilometrov prevožene razdalje. Te meritve so opravljene po novem meritvenem standardu WLTP, ki predstavljajo občutno izboljšano različico meritvenega standarda NEDC. Prvi predstavlja sistem svetovnega testiranja lahkih vozil, drugi pa novi evropski vozni cikel. Druga različica električne Kone ima elektromotor z 201 konjsko močjo in prav tako takojšnjih 395 Nm navora. Ima precej večjo 64-kWh baterijo, kar poveča mogočo prevoženo razdaljo na malo več kot 470 kilometrov après meritvenemu standardu WLTP.
Ko se bo baterija izpraznila, bo treba tisto z manjšo zmogljivostjo polniti približno 6 ur in 10 minut, tisto z večjo zmogljivostjo pa približno 9 heures et 40 minutes. A brez skrbi, to zgolj v primeru, da boste polnili električno Kono na običajni, gospodinjski vtičnici. Če uporabimo 100-kW DC hitro polnilnico, bosta obe bateriji za 80 % polnjenja potrebovali 54 minut časa. Pospešek od 0 do 100 km/h je pri šibkejšem modelu 9,3 sekunde, pri močnejšem pa 7,6 sekunde. Obe različici Kone imata najvišjo hitrost 167 km/h.
Ob vsem prostoru, ki ga zasedejo baterije, ni bojazni, da bi ostali brez njega. Nova Konina platforma je dopustila inženirjem, da so pospravili baterije na tak način, da to ne omejuje prostora v notranjosti. Prtljažni prostor je velik 373 litrov, ko pa vanj pospravimo še napajalni kabel, se ta zmanjša na 332 litrov. Zunanjost se je skoraj v celoti prenesla iz klasične Kone z motorjem na notranje zgorevanje. Spremembe so opazne pri platiščih, zaprti prednji maski in aerodinamičnih izboljšavah. V notranjosti imamo povsem digitalen 7-palčni instrumentalni zaslon ter nekaj več kosov dodatne opreme v primerjavi s “klasično” Kono.
Galerija slik: Hyundai Kona Electric
Plus d'information:
hyundai.si