fbpx

Cyclistes colombiennes en maillot de cyclisme avec une erreur

Čeprav se članice kolesarske ekipe Bogota Humana niso kdove kako dobro odrezale na dirki po Toskani, pa so si zato odrezale velik del medijske pozornosti, ko je po svetu zaokrožila njihova skupinska fotografija v ''golih'' dresih. Trikoji, ki imitirajo ženski spolni organ, so kvišku dvignili tudi pristojne organe pri Mednarodni kolesarski zvezi (UCI). Je na delu seksizem ali gre le za ceneno reklamo? Presodite sami.

”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik OPC-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, mais couleur dorée in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).

Isti barvni odtenek a brez viharja.
Isti barvni odtenek a brez viharja.

V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus en pratique.

Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.
Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.

Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksizma et neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.

EN SAVOIR PLUS: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil

Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.