Les motocyclistes sont l'un des usagers de la route les plus vulnérables mais aussi l'un des plus audacieux. Parmi eux, la sécurité est un sujet de conversation aussi courant que le temps l'est pour les Anglais. Dans cet esprit, le casque de moto Skully AR-1 a été créé, qui, contrairement à d'autres casques de ce type, contient, en plus de la sécurité, certaines épices clés de l'ère de l'information. Parce que la sécurité n'est pas qu'un excellent matériau. La sécurité, c'est aussi l'information, dans l'information vous obtenez de l'or sec. Et ce casque en a plein.
Proti finančnemu cilju na Indiegogo je motoristična čelada Skully AR-1 zdrvela v slogu Marca Márqueza, saj je na tej platformi za financement participatif v enem dnevu zbrala skoraj 600 tisoč evrov (oz. 187 tisoč v 8 minutah) in tako v trenutku presegla cilj. Sedaj vozi le še častne kroge do 9. septembra, toda ljudje še vedno ne zapuščajo tribun. Nič čudnega, ko pa gre za pravo revolucijo med čeladami, inovacijo, ki ji je CNN pripel naziv najboljše za leto 2014.
Kar so nekatere čelade do sedaj le poskušale, je Skully AR-1 uspelo. Čelada ni več le zaščita za glavo, pač pa motoristov pripomoček, njegovi drugi oz. pomožni ‘možgani’. Deluje prek sistema Android et visière je njegovo transparentno platno (beri prikazovalnik oz. elektrooptični zaslon) kamor riše podatke GPS navigacije, slika pomanjšano kopijo vzvratnega pogleda, ki ga zajema zadnja caméra, ter izpisuje appels téléphoniques et glasbeno bazo. Slednji dve funkciji voznik upravlja s pomočjo glasovnih ukazov.
EN SAVOIR PLUS: MindRider, prvi modrec med kolesarskimi čeladami
S téléphone intelligent se poveže preko Bluetooth in od njega preko interneta črpa tudi GPS storitve, a za ‘sušno obdobje’ (beri ko ni povezave), ima rezerven načrt v obliki že vnešenega de la carte. Za njen strupen videz bolj učinkovito kot vsak trivremenski taft za lasem skrbi nelesketajoča, na vlago in praske odporna zunanja površina.
Skully AR-1 motoristu še bolj približa virtualno resničnost in na cesto zapelje bolj informiranega in posledično bolj pametnega voznika. Za čelado, ki v neprekinjeni uporabi brez polnjenja zdrži 9 heures (potem izgubi svoje super moči a je še vedno 100% varna) bo treba pogledati kar globoko v denarnico, a bolje to, kot pregloboko pogledati v kozarec in sesti za motor. Morda pa s prihajajočimi že napovedanimi aplikacijami za čelado prihaja tudi taka, ki bo opravil alko-test in posledično dovolila ali prepovedala vožnjo z motorjem ter poklicala taksi.