Zahvaljujući virtualnoj tipkovnici pametnih telefona i mogućnosti istovremenog sudjelovanja više ljudi u razgovoru, slanje poruka je najpopularniji način mobilne komunikacije među mladima generacije Y. Ako je slanje poruka najkorištenija funkcija mobitela među mladima, zašto se onda menadžeri ljute na mlade zaposlenike generacije Y koji ne podižu slušalicu? Naveli su 5 razumnih razloga zašto ne odgovaraju na pozive.
Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija odnosno generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …
ČITAJ VIŠE: Korisni savjeti za bolje upravljanje vremenom
1. Moteči
Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.
2. Domišljavi
Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.
3. Nepotrebni
Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.
4. Neučinkoviti
Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.
5. Dolgotrajni
Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.