Peugeot je razkril novo električno rešitev v svetu mobilnosti. Uvrščen je med dvokolesni in štirikolesni segment in ima priključni hibridni pogon. Dvema elektromotorjema, ki sta skrita v kolesih, dela družbo še motor na notranje zgorevanje.
Peugeot poleg avtomobilov izdeluje tudi skuterje in druga prevozna sredstva, zdaj pa so se lotili še električnega skuterja. In to ne nekega običajnega, temveč takega, ki je na prvi pogled zelo nenavaden. Skuter do hitrosti 70 km/h ne proizvaja nobenih okolju škodljivih izpustov, za kar poskrbita dva elektromotora, ki sta bila razvita v sodelovanju z Brembom i Elaphejem. 48-vatna Samsungova baterija se lahko polni z regenerativnim zaviranjem. Ko vozimo skuter s hitrostjo med 70 in 130 km/h, pogon prevzame 31-kilovatni enovaljni motor na notranje zgorevanje. Z izredno lahkim nagibajočim se skuterjem lahko tako prevozimo do 300 kilometara in dosežemo najvišjo hitrost 130 km/h.
Nagibni sistem hibridnega skuterja ponuja vrhunsko vodljivost in ga je tako preprosto voziti kot vsak trokolesni skuter. Za ta sistem in za sistem nadzora nad nagibanjem je Peugeot vložil več kot 13 patentov. Nagibni sistem je med drugim opremljen s hidravličnimi komponentami i hidro-pnevmatskimi blažilci. Majhne mere skuterja, v dolžino meri 2,4 metra i u širino le 0,85 metra, i rotirajoča vrata poskrbijo za lažje parkiranje in manjšo gnečo na cesti. Zaradi zatvoreno i ogrevane kabine, varnostnega pasu in zračne blazine bodo čelade, rokavice in vodoodporna oblačila postala del preteklosti pri vožnji s skuterjem v slabših vremenskih pogojih.
ČITAJ VIŠE: MAJESTIC BERNADET: MOTORNO KOLO, KI GA JE NAVDIHNILO GIBANJE ART DECO
Galerija slik: Peugeotev trikolesni hibridni skuter
Više informacija:
peugeot.com