fbpx

Phone-brella - kišobran 21. stoljeća s ručkom za ovisnike o pametnim telefonima

Phone-brella je dežnik, ki učinkovito odgovarja na izzive časa.

Kada nas kiša iznenadi, kišobran je neizostavan pratilac, ali može biti i modni dodatak. Ali tu njihova uloga obično prestaje. Ali ne i za Phone-brella kišobran tvrtke KT Design, koji je iznova izmislio ručku i prilagodio je vremenu. Jer kao što su kiša i kišobran neraskidivo povezani, u 21. stoljeću mi smo ljudi i pametni telefoni. A znajući koliko ih je teško koristiti dok držimo kišobran, Phone-brella je inovacija koju smo čekali kao pustinja.

Dežnik in pametni telefon tekmujeta za isto stvar. Našo dlan. Zato ju le redko koristimo istočasno, saj za udobno uporabo mobilnika potrebujemo obe. To gre predvsem na dušo ”zastarele” zasnove ročaja dežnika, ki ni v koraku s časom in današnjimi potrebami, saj ne vzame v račun, da mora imeti odvisnik od pametnih telefon tudi med deževanjem na razpolago obe roki. To zdaj popravlja dežnik Phone-brella korejskega podjetja KT Design, ki je poskrbelo, da je tudi na uporabnike mobilnikov med dežjem posijalo sonce.

Verjetno na naslov KT Design kar dežujejo pohvale za njihovo inovacijo.
Verjetno na naslov KT Design kar dežujejo pohvale za njihovo inovacijo.

Dežnik za 21. stoletje ima namreč poseben ročaj, ki ni standarden, torej v obliki črke J ali raven, pač pa ergonomsko oblikovan v črko C. Kot tak se oklene uporabnikovega zapestja, da obe roki ostaneta prosti in omogoča nemoteno brskanje po spletu, pisanje sporočil, uporabo aplikacij,…

ČITAJ VIŠE: Kazbrella – kišobran koji nikad ne kaplje zahvaljujući revolucionarnom mehanizmu


Seveda je treba dežnik Phone-brella uporabljati odgovorno. Že tako smo z njimi dostikrat precej nerodni in mimogrede koga sunemo, če pa bomo imeli med hojo sedaj oči še vseskozi prilepljene na zaslon, pa znamo koga dejansko poslati na očesno kliniko. Ker tudi fant iz ljubezenske zgodbe, pardon, reklame (glej zgornji posnetek), bi, če bi posvečal več pozornosti okolici, opazil, da ima avtobusna postaja nadstrešek.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.