Phone-brella- dežnik za 21. stoletje z ročajem za odvisnike od pametnih telefonov

Phone-brella je dežnik, ki učinkovito odgovarja na izzive časa.

Ko nas preseneti dež je dežnik nepogrešljiv sopotnik, lahko pa je tudi modni dodatek. A tu se njihova vloga običajno konča. A ne za dežnik Phone-brella znamke KT Design, ki na novo izumlja ročaj in ga prilagaja času. Ker tako kot sta neločljivo povezana dež in dežnik, smo v 21. stoletju neločljivo povezani ljudje in pametni telefoni. In ker vemo, kako težko jih je uporabljati, ko držimo dežnik, je Phone-brella inovacija, ki smo jo čakali kot puščava vodo.

Dežnik in pametni telefon tekmujeta za isto stvar. Našo dlan. Zato ju le redko koristimo istočasno, saj za udobno uporabo mobilnika potrebujemo obe. To gre predvsem na dušo ”zastarele” zasnove ročaja dežnika, ki ni v koraku s časom in današnjimi potrebami, saj ne vzame v račun, da mora imeti odvisnik od pametnih telefon tudi med deževanjem na razpolago obe roki. To zdaj popravlja dežnik Phone-brella korejskega podjetja KT Design, ki je poskrbelo, da je tudi na uporabnike mobilnikov med dežjem posijalo sonce.

Verjetno na naslov KT Design kar dežujejo pohvale za njihovo inovacijo.
Verjetno na naslov KT Design kar dežujejo pohvale za njihovo inovacijo.

Dežnik za 21. stoletje ima namreč poseben ročaj, ki ni standarden, torej v obliki črke J ali raven, pač pa ergonomsko oblikovan v črko C. Kot tak se oklene uporabnikovega zapestja, da obe roki ostaneta prosti in omogoča nemoteno brskanje po spletu, pisanje sporočil, uporabo aplikacij,…

PREBERITE ŠE: Kazbrella – dežnik, iz katerega zaradi revolucionarnega mehanizma nikoli ne kaplja


Seveda je treba dežnik Phone-brella uporabljati odgovorno. Že tako smo z njimi dostikrat precej nerodni in mimogrede koga sunemo, če pa bomo imeli med hojo sedaj oči še vseskozi prilepljene na zaslon, pa znamo koga dejansko poslati na očesno kliniko. Ker tudi fant iz ljubezenske zgodbe, pardon, reklame (glej zgornji posnetek), bi, če bi posvečal več pozornosti okolici, opazil, da ima avtobusna postaja nadstrešek.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
40 milijonov dolarjev za prečudovit penthouse v New Yorku