Četvrta verzija Porsche Panamere 4 E-hybrid postala je električna. Porsche obećava potrošnju od samo 2,5 litara na 100 kilometara i 50 kilometara električnog dosega.
Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-hybrid oni voze 2,9-litrski bencinski V6 biturbo bencinski motor, tko može 330 KS (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50 kilometara pri hitrosti 140 km/h. Največja učinkovitost avtomobila bo po besedah Porscheja dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto.
ČITAJ VIŠE: Nova Porsche Panamera — luksuzna limuzina za visoke i druge menadžere
Zelena Panamera se ponaša z baterijo z zmogljivostjo 14,1 kilovatne ure, ki se napolni v 5,8 ure (s 7,2-kilovatnim polnilnikom), s hitrim polnilnikom pa čas poseka na 3,6 ure (s hitrim polnilnikom in 230-voltnim priključkom). Od 0 do 100 km/h porabi 4,6 sekundi ter se priganja do 278 km/h. Še bolj kot to navduši nizka poraba in izpusti CO2. Na 100 kilometrov naj bi porabil pičla 2,5 litara in v okolje spustil 56 gramov CO2 na kilometer. Ima zračni ovjes, ki skrbi za uravnoteženje udobnost in športnosti. V Slovenijo bodo ekološko ozaveščeno Panamero pripeljali travnja 2017, trgovci pa se bodo od nje ločili za 107 tisoč evrov.
Porsche Panamera 4 E-hybrid:
Više informacija:
porsche.com