スリーパーやGSをまだ覚えていますか?過去のどこかで、このブランドのさまざまな製品を意味していた車。そう、フランス製のものは、ギアレバーがダッシュボードから押し出され、ライトが前輪に追従し、あるいは近年非常に人気のある油圧サスペンションを備えていた。常に時代を先取りし続けるデザインとテクノロジー。シトロエンは、C4 カクタスでまさにそれを実現したいと考えています。同社は、革新性と差別化、楽しさと挑発性というブランドの核となる哲学に立ち返ろうとしている。また、手頃な価格と、その結果として大衆の間でカルト的な地位を獲得しました。それは若者や心の若い人たちにアピールします。都会の人や、人とは違うことを望む人にとって魅力的です。シトロエン C4 カクタスは、何よりも別の製品です。そしてこれこそがシトロエンが常に目指してきたものなのです。
Še pred leti bi tovrsten izdelek, kot je citroen C4 cactus, lahko občudovali le kot コンセプトカー na kakšnem od avtomobilskih salonov. Danes, v časih, ko je trg vedno bolj težaven, je potrebno kot avtomobilska znamka presegati konvencionalne pristope in si enostavno upati. Pri citroenu so naredili prav to. Pokazali so pogum in na ceste poslali drugačen avtomobil. Takšen, ki si želi kultnega statusa njegovih predhodnikov. Takšen, ki je zopet lahko zadosti ljudski in s tem dostopen, da bi lahko nosil kultni status avtomobila generacij ter stopil v velike čevlje svojih legendarnih predhodnikov.
Cactus – I am Amsterdam
S cactusom smo se srečali v アムステルダム. V mestu, ki je nakako subtilno in na več načinov povezano s samo znamko. Če bi lahko parafrazirali, gre za epigenetski spomin blagovne znamke, rojstno mesto njenega ustanovitelja gospoda Citroena, ki je znamko ustanovil pred skoraj 100 leti. Je mesto, ki ima identičen karakter kot samo vozilo. アムステルダム je cactus in カクタス それはです アムステルダム.
C4 cactus stopa v čevlje svojega resnejšega brata modela C4 in si z njim deli veliko “テクニック”. Vendar filozofijo postavlja na glavo. Na začetku je od svojega brata lažji za 200キログラム. Teža cactusa je tako padla pod 1000 kilogramov, kar vsekakor pripomore k boljši vozni dinamiki ter nižji porabi. Pri citroenu so se odpovedali klasičnim zadnjim oknom, ki se odpirajo le navzven in ne kot je v klasični navadi navzdol. Prav tako so se odpovedali klasični strehi, ki so jo zamenjali z ultralahko stekleno streho, ki je serijska ter postorili mnogo drugih malenkosti, da je na koncu številka na tehtnici pokazala zavidljiv rezultat za avtomobil cactusovih dimenzij.
これです ni tako majhen, oziroma izpade večji, saj v dolžino meri 4.16 metra ima pa pri tej dimenziji “bogato」 medosno razdaljo 2.6 metra, kar pomeni veliko prostora za potnike v kabini. Prostor v notranjosti je pridobljen tudi na račun čistega dizajna, ki se odpoveduje nepotrebnim dodatkom in tako s preprostostjo vzpostavlja volumen. AirBag sopotnika tako ni v armaturni plošči, temveč je prvič nameščen v streho nad sovoznikom. Na ta način so lahko inženirji armaturno ploščo pomaknili nekoliko bolj navznoter in s tem pridobili prostor. Tudi za ogromen predal, ki kraljuje na mestu, kjer ponavadi najdemo air bag. Simpatičnih malekosti je ogromno, tako boste vrata “zaloputnili” z v usnje oblečenim ročajem, ki deluje kot iz nekega drugega časa, a kljub temu zadosti drugače, da ta avtomobil pridobiva na karakterju.
Občutek prostora in zračnosti je tisto, čemur so namenili največ pozornosti. Tako serijska steklena streha veliko pripomore k občutku zračnosti, pri tem pa naj poudarimo, da je ena redkih z odlično toplotno izolacijo. Streha poleg “zračnosti” in vedno odličnih luksov v kabini, manjša težo avtomobila, saj je del shujševalnega programa cactusa.
意図的に C4 cactus izstopa tudi zaradi tako imenovanih “AirBumps”, ki so nameščene na najbolj občutljivih delih vozila, vratih in odbijačih, le ti preprečujejo prepogost obisk ličarskih delavnic. Ta zaščita predstavlja seveda tudi izjemen oblikovni detajl, saj je del sistema večbarvnih kombinacij vozila, kjer kupec lahko kombinira osnovno barvo z dodatki. Ter si tako ustvari vozilo po svojem okusu.
Z mislijo na mlade in urbane
Čuti se, da je シトロエン želel ustvariti vozilo, ki je po okusu mladih. Streha, ki omogoča zasanjano opazovanje zvezd v dvoje, zanimiva prednja klop, ki pri avtomatskem menjalniku omogoča več “近接性” med voznikom in sopotnikom. Sododni info-tainment sistem z visoko stopnjo povezljivosti in “パーティーe”. Varčni と クリーン motorji, ki omogočajo izjemno nizko porabo また od le 3.1 litra dizelskega goriva さらに遠く。
Posebni sistemi lastništva と financiranja vozila z možnostjo najema vozila z vsemi vključenimi stroški naj bi pripomogli k občutnem znižanju stroškov lastništva za približno 25パーセント.
Prvi občutki za volanom
So pozitivni, saj se vozilu lepo podajo vsi testni motorji, ki smo jih preizkusili. Zaradi manjše teže in relativno dimaničnega podvozja, bo zadovoljil široko paleto “voznih” okusov. Poudariti je potrebno nizko porabo in tako zelene izpuste. Ti lahko znašajo tudi do le 82 g/km CO2 na prevožen kilometer v dizelski različici. Večino testnega časa smo preživeli v družbi 1.2 literskim trivaljnika, ki je pod pokrovom krival 110 konjev, ki s “shujšanim” cactusom ni imel veliko dela. Pri obmestnem testnem krogu je dosegel porabo 5.5 litra, sestavljenim iz obmestnih cest, obvoznic in striktnega držanja omejitev. Rezultat, ki je več kot pozitiven in verjamemo, da bistvenega skoka navzgor pri povprečnih voznikih ne bo.
Manjši križanec in mestni posebnež
Cactus bo v družbi renault capturja, nissana juka, peugeota 2008 と opla mokka izjemno dobro pretresel segment, ki je bil ustvarjen pred časom. V njega vnaša več dizajna, več tehnologij in na drugi strani sklepa razumne kompromise, da bi ostal cenovno zanimiv. Je zanimiva alternativa za vse tiste, ki hrepenijo po določeni meri drugačnosti. Citroen C4 cactus boste lahko kupili od 13.900 evrov dalje že v mesecu septembru, ko uradno zapelje tudi na naše ceste.
詳しくは:
http://www.citroen.si/