fbpx

De 20 meest virale advertenties van 2014

Het bedrijf Unruly Media heeft een lijst opgesteld met de meest virale videoadvertenties van het lopende jaar, dat sterk werd gekenmerkt door het WK voetbal. Daarom is het niet verrassend dat advertenties met een voetbalthema bovenaan staan, en dat de "hotspots" zoals altijd gemengd werden door abonnees, abonnees met een sociale en motiverende noot en grappen.

Viralni oglasi so sanje vsakega oglaševalca in SP v nogometu je bila kot po meri, za izstrelitev produkta v ”zaslonosfero”. Trend leta 2014 je zato močno športno obarvan, kar pa je v letu olimpijskih iger in omenjenega SP-ja pričakovano. Malce manj, da gre vse na račun slednjega. Na vrhu lestvice ni namreč nobenega oglasa, ki zadeva zimske olimpijske igre, kar je presenetljivo, po drugi strani pa ne, ker je voetbal najpomembnejša postranska stvar v življenju z najširšo bazo navijačev, ki so v primeru OI razdrobljeni med discipline in zato nujno ne posedujejo istih strasti.

LEES VERDER: De 14 slechtste autoadvertenties aller tijden

Še eno dokaz tega. Na seznam se je prebil tudi oglas s Super Bowl (ameriški nogomet) vsebino, ki se je znašel na 4. mestu. Kdo se je zvrstil na stopničke, pa preverite v nadaljevanju.

20. KLM: “Lost And Found Service”

Število deljenj: 670,401

19. P&G: “Pick Them Back Up”

Število deljenj: 688,364

18. BBC: “God Only Knows”

Število deljenj: 725,867

17. John Lewis: “Monty the Penguin”

Število deljenj: 770,187

16. CoorDown: “Dear Future Mom”

Število deljenj: 804,082

15. Volkswagen: “Eyes on the Road”

Število deljenj: 805,766

14. Število deljenj: FCKH8: “Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism”

Število deljenj: 813,436

13. Disney (Frozen): “Let It Go Singalong”

Število deljenj: 896,324

12. Save the Children: “Most Shocking Second a Day Video”

Število deljenj: 973,164

11. Castrol: “Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block”

Število deljenj: 1.05 milijona

10. DTAC: “The Power of Love”

Število deljenj: 1.1 milijona

9. Thai Life Insurance: “Unsung Hero”

Število deljenj: 1.29 milijona

8. Nike: “Winner Stays”

Število deljenj: 1.43 milijona

7. Always: “Like a Girl”

Število deljenj: 1.48 milijona

6. Wren: “First Kiss”

Število deljenj: 1.55 milijona

5. American Greetings: “World’s Toughest Job”

Število deljenj: 1.89 milijona

4. Budweiser: “Puppy Love”

Število deljenj: 1.98 milijona

3. Nike: “The Last Game”

Število deljenj: 2.15 milijona

2. Twentieth Century Fox (Devil’s Due): “Devil Baby Attack”

Število deljenj: 2.15 milijona

1. Activia: “Shakira – La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown”

Število deljenj: 5.82 milijona

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.