fbpx

Citroën C1 – een stadskind met een lachend gezicht en een groot hart

Na acht jaar kreeg het kleinste model met een drietand op de neus een renovatie, die zich naast het uiterlijke beeld richtte op het verminderen van geluid in de passagierscabine, het verbeteren van het rijcomfort en de rijeigenschappen. Het stadskind Citroën C1 valt bovendien op door de grotere mogelijkheid tot personalisatie, wat tegenwoordig zo wenselijk is. Prijzen bekend aan het einde van de maand wanneer de uitverkoop eindigt.

Tako je po novem Citroën C1 na voljo v dveh karoserijskih različicah: limuzinski (naj vas ime ne zavede) En različici airscape, kjer gre za enako izvedenko s pomično platneno streho. V dolžino meeteenheid nu 3,46 metra in ponuja štiri (kot sami pravijo) prave sedeže, rajdni krog pa so uspeli zmanjšati na 9,6 metra.

Sprednji del je nepričakovano igriv, a zaradi LED dnevnih luči tudi resen. Spominja na različne modele s trizobom na pokrovu motorja, luči pa na tiste pri modelu fiat 500 L.
Sprednji del je nepričakovano igriv, a zaradi LED dnevnih luči tudi resen. Spominja na različne modele s trizobom na pokrovu motorja, luči pa na tiste pri modelu fiat 500 L.

Kofferbak po novem sprejme najmanj 196 litrov prtljage, sedežna klop se podira po polovici, v primeru česar se prtljažni prostor več kot početveri. Na voljo je osem barv karoserije, dve bicolor različici (kasneje še več) ter tri barve pomične strehe. Slednja meri 800×760 mm in je električno pomično, manevriranje z njo pa je možno tudi med vožnjo ne glede na hitrost.

Notranjost je v primerjavi z modelom v odhodu veliko bolj živahna, osrednji del sredinske konzole in zračnikov pa je lahko odet v rdeče ali bele sijoče tone. Potniki bodo zagotovo občutili izboljšano prednjo in zadnjo premo, vsaj tisti, ki so se pred tem vozili s predhodnikom. Izboljšav je bila deležna tudi zvočna izolacija, tako da je vožnja sedaj mnogo udobnejša.

Notranjost je kot po pričakovanju na moč podobna tisti pri toyoti aygo, nekaj je le razlik pri oblazinjenju in dejstvu, da ima Francoz tudi možnost robotiziranega menjalnika.
Notranjost je kot po pričakovanju na moč podobna tisti pri toyoti aygo, nekaj je le razlik pri oblazinjenju in dejstvu, da ima Francoz tudi možnost robotiziranega menjalnika.

Bolj barvita in naprednejša notranjost

Na armaturni plošči se, poleg okroglega merilnika večjega premera pred voznikom, pogled največkrat ustavi na sedem palčnem osrednjem zaslonu občutljivem na dotik, ki ima po besedah Citroënovih strokovnjakov zelo enostaven uporabniški vmesnik. Poleg enostavne uporabe pa ga odlikuje tudi vgrajena navigacija En funkcija “mirror screen”, kjer se ob povezavi s pametnim mobilnikom določene funkcije kot sta imenik in številne aplikacije preslikata na osrednji zaslon. Na le tem lahko tako potniki poleg podatkov audio naprave prebirajo tudi SMS ali email sporočila z mobilnika, na ekranu pa se izpisujejo tudi podatki vzvratne kamere.

LEES VERDER: Citroën C4 cactus: Ko filozofija znamke zopet postane zabavna 

Med opremo pa najdemo tudi tipko za zagon vozila in speljevalno asistenco, ki je serijska pri vseh različicah.

Igrivost se nadaljuje tudi znotraj, še posebej zaradi barvitega oblazinjenja sedežev, katerih naslonjalo je iz enega dela. Za razliko od ayga pa je C1 na voljo zgolj v trivratni izvedbi.
Igrivost se nadaljuje tudi znotraj, še posebej zaradi barvitega oblazinjenja sedežev, katerih naslonjalo je iz enega dela. Za razliko od ayga pa je C1 na voljo zgolj v trivratni izvedbi.

Dva motorja in menjalnika ter S&S

Na področju motorizacije je bil velik poudarek na ekonomičnosti vozila, zaradi česar znaša teža vozila pripravljenega na vožnjo vsega 840 kilogramov, prav vsi motorji v ponudbi pa se ponašajo z emisijami CO2 pod 100 grami na km. Osnovni motor je 1,0 liter driecilinder, die zich ontwikkelt 50 kW in sliši na ime VTi68. Na voljo je v različici z ročnim in robotiziranim menjalnikom ter z ali brez sistema start&stop. Slednja se ponaša s porabo 3,8 litrov in zgolj 88 grami emisij CO2 na km. Manj izbire pa je pri zmogljivejšem od obeh motorjev in sicer različici puretech 82, kjer gre za 1,2-litrskega trivaljnik z 60 kW največje moči, ki v povprečju porabi 4,3 litra goriva in v ozračje izpusti 99 gramov emisij CO2.

Na izbiro so tudi trije paketi opreme: live, feel in airscape feel, že osnovni pa nudi audio napravo, LED dnevne luči in ESC, ne pa tudi klime, ki pride v opremo pri drugem paketu opreme. Prijzen kot rečeno še niso znane, se bodo pa pričele pri okoli 8.500 evrih. Bodo pa dokončno znane konec meseca, ko tudi uradno steče prodaja tega navihanega mestnega okretneža.

Meer informatie

Meer informatie:
www.citroen.si/novi-citroen-c1

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.