fbpx

Google en Lapka: sensorische modules voor de Ara-smartphone

Google in Lapka sta pokazala, kje so, oziroma kje niso meje modularnega telefona. Namreč potem, ko je Google razkril prototip modularnega pametnega telefona Ara, zdaj dobivamo še dodatne razsežnosti, kaj nam lahko tovrstna tehnologija ponudi. Tako je pri Lapki nastala serija posebnih modulov s senzorji, ki odpirajo vrata funkcionalnostim, ki daleč presegajo te, ki jih pametni telefoni premorejo danes.

Google in Lapka sta izkoristila prvi adut Googlovega modularnega pametnega mobilnega telefona- de mogelijkheid om van module te wisselen. Do sedaj se je glasno omenjala ”le” klasična paleta strojnih komponent (digitalni fotoaparat, grafična kartica,…), podjetje Lapka, ki je ”doma” v senzorjih, pa je na seznam dodala posebne sensoren, s katerimi lahko npr. analiziramo trenutno kvaliteto zraka. Ker zrak močno vpliva na naše počutje in zdravje, pa tudi na druge stvari, kot so rastline, tak senzor nosi izjemno vrednost.

Google in Lapka sta pisan a sila funkcionalen duo.
Google in Lapka sta pisan a sila funkcionalen duo.

S tovrstnim modulom bi lahko tako vedeli ali je sobo potrebno prezračiti ali ne. Poleg tega Lapkini moduli omogočajo tudi zaznavo ogljikovega monoksida (in posledično preprečijo zastrupitev), hlapnih organskih spojin, temperaturo, vlažnost in fine delce v zraku. C02 modul npr. preverja stopnjo koncentracijo kooldioxide s pomočjo NDIR analizatorja.

LEES VERDER: Googlov projekt Ara: modularni pametni telefon gre v svet

Črni modul meri električno aktivnost srca, kar pomeni, da lahko npr. ugotovite vzroke nepojasnjene bolečine v prsnem košu, preverite kako učinkujejo zdravila, kako zdravo je srce,… Potem je tu tudi modul, ki je ”občutljiv” na lukse in meri stopnjo svetlobe, UV sevanje in priporoča zaščito kože ter oči. Modul, ki je podoben USB ključku pa je alkotester, ki poleg alkoholnih hlapov sledi presnovi in hidraciji ter meri kvaliteto sape.

Meer informatie

Meer informatie:
blog.mylapka.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.