Als de logo's eerlijk zouden zijn, zou waarschijnlijk niemand de producten van veel merken kopen. Kijk eens hoe merken zouden heten en hoe hun logo’s eruit zouden zien als ze de waarheid zouden verkopen.
Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi logo's iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.
LEES VERDER: 15 skritih sporočil znanih logotipov
Serie Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.