你还记得sleeper或者gs吗?在过去的某个地方,汽车意味着该品牌的不同产品。是的,法国的,它的变速杆被推出仪表盘,灯跟随前轮,或者是近年来非常流行的液压悬架。设计和技术始终领先于时代。雪铁龙希望通过 C4 cactus 实现这一目标。它希望回归其核心品牌理念,即创新和差异、有趣和挑衅。还有大众的负担能力和由此产生的崇拜地位。它吸引年轻人和心态年轻的人。它吸引了都市人和那些想要与众不同的人。雪铁龙 C4 仙人掌首先是一个不同的产品!这也是雪铁龙一直努力的目标。
Še pred leti bi tovrsten izdelek, kot je citroen C4 cactus, lahko občudovali le kot 概念车 na kakšnem od avtomobilskih salonov. Danes, v časih, ko je trg vedno bolj težaven, je potrebno kot avtomobilska znamka presegati konvencionalne pristope in si enostavno upati. Pri citroenu so naredili prav to. Pokazali so pogum in na ceste poslali drugačen avtomobil. Takšen, ki si želi kultnega statusa njegovih predhodnikov. Takšen, ki je zopet lahko zadosti ljudski in s tem dostopen, da bi lahko nosil kultni status avtomobila generacij ter stopil v velike čevlje svojih legendarnih predhodnikov.
Cactus – I am Amsterdam
S cactusom smo se srečali v 阿姆斯特丹. V mestu, ki je nakako subtilno in na več načinov povezano s samo znamko. Če bi lahko parafrazirali, gre za epigenetski spomin blagovne znamke, rojstno mesto njenega ustanovitelja gospoda Citroena, ki je znamko ustanovil pred skoraj 100 leti. Je mesto, ki ima identičen karakter kot samo vozilo. 阿姆斯特丹 je cactus in 仙人掌 这是 阿姆斯特丹.
C4 cactus stopa v čevlje svojega resnejšega brata modela C4 in si z njim deli veliko “技巧”. Vendar filozofijo postavlja na glavo. Na začetku je od svojega brata lažji za 200公斤. Teža cactusa je tako padla pod 1000 kilogramov, kar vsekakor pripomore k boljši vozni dinamiki ter nižji porabi. Pri citroenu so se odpovedali klasičnim zadnjim oknom, ki se odpirajo le navzven in ne kot je v klasični navadi navzdol. Prav tako so se odpovedali klasični strehi, ki so jo zamenjali z ultralahko stekleno streho, ki je serijska ter postorili mnogo drugih malenkosti, da je na koncu številka na tehtnici pokazala zavidljiv rezultat za avtomobil cactusovih dimenzij.
这个 ni tako majhen, oziroma izpade večji, saj v dolžino meri 4.16 metra ima pa pri tej dimenziji “bogato” medosno razdaljo 2.6 metra, kar pomeni veliko prostora za potnike v kabini. Prostor v notranjosti je pridobljen tudi na račun čistega dizajna, ki se odpoveduje nepotrebnim dodatkom in tako s preprostostjo vzpostavlja volumen. 安全气囊 sopotnika tako ni v armaturni plošči, temveč je prvič nameščen v streho nad sovoznikom. Na ta način so lahko inženirji armaturno ploščo pomaknili nekoliko bolj navznoter in s tem pridobili prostor. Tudi za ogromen predal, ki kraljuje na mestu, kjer ponavadi najdemo air bag. Simpatičnih malekosti je ogromno, tako boste vrata “zaloputnili” z v usnje oblečenim ročajem, ki deluje kot iz nekega drugega časa, a kljub temu zadosti drugače, da ta avtomobil pridobiva na karakterju.
Občutek prostora in zračnosti je tisto, čemur so namenili največ pozornosti. Tako serijska steklena streha veliko pripomore k občutku 清除, pri tem pa naj poudarimo, da je ena redkih z odlično toplotno izolacijo. Streha poleg “清除” in vedno odličnih luksov v kabini, manjša težo avtomobila, saj je del shujševalnega programa cactusa.
通过设计 C4 cactus izstopa tudi zaradi tako imenovanih “AirBumps”, ki so nameščene na najbolj občutljivih delih vozila, vratih in odbijačih, le ti preprečujejo prepogost obisk ličarskih delavnic. Ta zaščita predstavlja seveda tudi izjemen oblikovni detajl, saj je del sistema večbarvnih kombinacij vozila, kjer kupec lahko kombinira osnovno barvo z dodatki. Ter si tako ustvari vozilo po svojem okusu.
Z mislijo na mlade in urbane
Čuti se, da je 雪铁龙 želel ustvariti vozilo, ki je po okusu mladih. Streha, ki omogoča zasanjano opazovanje zvezd v dvoje, zanimiva prednja klop, ki pri avtomatskem menjalniku omogoča več “接近” med voznikom in sopotnikom. Sododni info-tainment sistem z visoko stopnjo povezljivosti in “派对e”. Varčni 和 čisti motorji, ki omogočajo izjemno nizko porabo 还 od le 3.1 litra dizelskega goriva 更远。
Posebni sistemi lastništva 和 financiranja vozila z možnostjo najema vozila z vsemi vključenimi stroški naj bi pripomogli k občutnem znižanju stroškov lastništva za približno 25 odstotkov.
Prvi občutki za volanom
So pozitivni, saj se vozilu lepo podajo vsi testni motorji, ki smo jih preizkusili. Zaradi manjše teže in relativno dimaničnega podvozja, bo zadovoljil široko paleto “voznih” okusov. Poudariti je potrebno nizko porabo in tako zelene izpuste. Ti lahko znašajo tudi do le 82 g/km CO2 na prevožen kilometer v dizelski različici. Večino testnega časa smo preživeli v družbi 1.2 literskim trivaljnika, ki je pod pokrovom krival 110 konjev, ki s “shujšanim” cactusom ni imel veliko dela. Pri obmestnem testnem krogu je dosegel porabo 5.5 litra, sestavljenim iz obmestnih cest, obvoznic in striktnega držanja omejitev. Rezultat, ki je več kot pozitiven in verjamemo, da bistvenega skoka navzgor pri povprečnih voznikih ne bo.
Manjši križanec in mestni posebnež
Cactus bo v družbi renault capturja, nissana juka, peugeota 2008 和 opla mokka izjemno dobro pretresel segment, ki je bil ustvarjen pred časom. V njega vnaša več dizajna, več tehnologij in na drugi strani sklepa razumne kompromise, da bi ostal cenovno zanimiv. Je zanimiva alternativa za vse tiste, ki hrepenijo po določeni meri drugačnosti. Citroen C4 cactus boste lahko kupili od 13.900 evrov dalje že v mesecu septembru, ko uradno zapelje tudi na naše ceste.
更多信息:
http://www.citroen.si/