fbpx

صيحة مكياج جريئة من التسعينيات والتي اجتاحت الإنترنت

الصورة: إنفاتو

Ljubiteljice ličil ste najbrž opazile, da se v trend vrača dramatičen izgled, ki je vladal v 90. letih prejšnjega stoletja. Od tankih obrvi pa do bleščečih senčil, tak videz je vse prej dolgočasen, omogoča pa vam tudi kreativnost in razvijanje svoje tehnike ličenja. Pozanimali smo se, kaj je za tak videz značilno in kakšni makeup looki so preplavili socialna omrežja.

Marsikateri modni in make-up navdušenec je prepričan, da so bila التسعينيات من القرن الماضي zlato obdobje tako mode kot tudi tehnik ličenja. Gotovo se še spomnite ikoničnih lookov Christine Aguilere و برتني سبيرز, ki sta s svojimi videospoti začeli trend drznih barvnih senčil و bleščic.
Sedaj pa se ta trend vrača: popolnoma je namreč preplavil الشبكات الاجتماعية, kot sta Tik Tok in Instagram. Tam boste le v nekaj klikih našli إلهام, da s takim lookom poskusite tudi sami.
بجانب تلك الباستيل, الأزرق منها و vijoličnih senčil za oči, boste opazili še nekaj: če so bile še nekaj let nazaj popularne močne obrvi nekoliko bolj naravnega videza, se je sedaj to spremenilo. V modo namreč prihajajo bolj tanke obrvi, ki so bile najbolj popularne prav v 90. letih.

Enega najbolj popularnih videzov, ki nas spominja na to obdobje, je objavila هيلي بيبر. Njen look boste najlažje ustvarili s kombinacijo vijoličnega svinčnika za oči و bleščic, namesto eyelinerja pa lahko uporabite tudi فرشاة رقيقة و vijolično senčilo za oči.
Od načinov ličenja, ki so bili v zadnjih letih najbolj popularni, se ta tehnika razlikuje po tem, da الألوان nanesete le blizu linije trepalnic in ne po celi veki.
Če se želite še bolj približati ikoničnim lookom iz 90. let, predlagamo, da dodate še nekoliko tanjše obrvi, temno rdeče ustnice, vaši شعر pa naj bodo gladko zravnani.

@haileybieber

💖💞🌸🎀 @leahdarcymakeup

♬ original sound – rennyxaudios

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.