fbpx

Drzen makeup trend iz 90. let, ki je preplavil internet

Foto: envato

Ljubiteljice ličil ste najbrž opazile, da se v trend vrača dramatičen izgled, ki je vladal v 90. letih prejšnjega stoletja. Od tankih obrvi pa do bleščečih senčil, tak videz je vse prej dolgočasen, omogoča pa vam tudi kreativnost in razvijanje svoje tehnike ličenja. Pozanimali smo se, kaj je za tak videz značilno in kakšni makeup looki so preplavili socialna omrežja.

Marsikateri modni in make-up navdušenec je prepričan, da so bila 90. leta prejšnjega stoletja zlato obdobje tako mode kot tudi tehnik ličenja. Gotovo se še spomnite ikoničnih lookov Christine Aguilere in Britney Spears, ki sta s svojimi videospoti začeli trend drznih barvnih senčil in bleščic.
Sedaj pa se ta trend vrača: popolnoma je namreč preplavil socialna omrežja, kot sta Tik Tok in Instagram. Tam boste le v nekaj klikih našli inspiracijo, da s takim lookom poskusite tudi sami.
Poleg pastelnih, modrih in vijoličnih senčil za oči, boste opazili še nekaj: če so bile še nekaj let nazaj popularne močne obrvi nekoliko bolj naravnega videza, se je sedaj to spremenilo. V modo namreč prihajajo bolj tanke obrvi, ki so bile najbolj popularne prav v 90. letih.

Enega najbolj popularnih videzov, ki nas spominja na to obdobje, je objavila Hailey Bieber. Njen look boste najlažje ustvarili s kombinacijo vijoličnega svinčnika za oči in bleščic, namesto eyelinerja pa lahko uporabite tudi tanek čopič in vijolično senčilo za oči.
Od načinov ličenja, ki so bili v zadnjih letih najbolj popularni, se ta tehnika razlikuje po tem, da barve nanesete le blizu linije trepalnic in ne po celi veki.
Če se želite še bolj približati ikoničnim lookom iz 90. let, predlagamo, da dodate še nekoliko tanjše obrvi, temno rdeče ustnice, vaši lasje pa naj bodo gladko zravnani.

@haileybieber

💖💞🌸🎀 @leahdarcymakeup

♬ original sound – rennyxaudios

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.